• Randi

September 2008

Tjenare tjenare allihopa!

Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?

• Svar på tråden September 2008
  • Celebriän

Stigelina: vi har samma problem ang vigsel och festlokal!

Annars går det framåt här. Kruxet för egen del är att jag och karln har flyttat på oss och jag har jäkligt långt till ett smakråd Känner baaara karlar här! Som tur är kommer min mor ner i oktober

• Keri

Nu har vi bokat fotograf =) Började kolla runt i onsdags, och hittade rätt snabbt denna tjejen som tar fantastiskt fina foton.

www.carolinejacobsen.com

Vad vi har kvar som bör fixas rätt snart är vigsellokal, vigselförrättare och frisör. Men det känns ändå som det är rätt så gott om tid :)

• lanovia 08

Vi har nog bestämt oss för fotograf också även om vi inte bokat än. Tyckte det var lite jobbigt med de oika priserna o vad som ingick.
    Vad får ni betala för er fotograf Keri? Och vad ingår, hur stora kort får ni?

• Stigelina

Vi har har sådan tur att vi har en god vän som är fotograf, samt en vännina till min blivande svärmor som kommer att förrätta vigslen! Till helgen har vi bokat in ett besök på en herrgård där vi gärna vill håla bröllopet.. får väl se om våran budget tillåter det.. :)

• Gumman81

Hejsan alla som ska gifta sig i september nästa år.
    Vi ska gifta oss den 20 sep.
    Och vi bara längtar till dess.
    Vi har bokat lokal, band, fotograf, kyrka, och inbjudningskort, vigselprogram och festprogram är färdiga.
    Så nu ska vi bara ut och kolla på kläder och ringar.
    Vi är kanske ute i god tid men jag tycker att sådant här är så kul att hålla på med så jag kan inte slitta mig i från det.
    Ha det så bra
    Kram på er

• Snart fru Wennerström

gumman 81> ja ni hade verkligen hunnit med mycket, å jag som tyckte jag var ute i god tid .. hehe.. tycker också det är kul och heller inte riktigt slita mig ifrån det, samtidigt som det är skönt att få bort mycket ifrån listan, att man har det "avklarat".. gör att jag inte blir lika stressad.

vart gifter ni er?

• lanovia 08

Välkommen gumman81. Ni har verkligen legat i. Det kan inte vara mycket kvar för er nu mer än kläder o ringar som du skrev.
    Men jag håller med det är svårt att slita sig från planerandet. Hur jag än gör jag så smiter tankarna in på bröllopsplanerandet. Men det är ju så kul!

• fyffy

Nu har vi äntligen bestämt datum. Den 6/9 2008 blir det.. Festlokal har vi inte bestämt men vi ska titta på två stycken inom den närmsta veckan. Har velat fram och tillbaka väldigt mycket men nu är det äntligen bestämt! Härligt!

• Moonlightshadow

Japp vi ska gifta oss 6 september 2008. :)Vi har det mesta fixat så som lokal, kyrka, vem som ska vara tärnor, bestman, brudnäbbar, färgtema. Så nu kan jag pust ut en lite stund i alla fall. Men snart är det dax att börja leta efter en brudklänning på riktigt :)

• Höstbrud 2008

Vad populärt dte var med den 6:e ! Vi gifter oss också i september men inte förrän den 27:e...ville egentligen den 28:e men det fick vi inte för dte var en söndag
    Bokat kyrka har vi hunnit göra, och valt tärna, marskalk och toastpar.... Men liksom någon annan undrade...vad tusan gör man nu då?

Svar på tråden September 2008