• Randi

September 2008

Tjenare tjenare allihopa!

Nu har jag friat till min snubbe!! Han svarade ja och vi gifter oss troligtvis i slutet av sept. 2008, någon annan?

• Svar på tråden September 2008
  • lanovia 08

Hej
    6 september blir det för oss också. Har börjat småplanera men försöker ta det lugnt (dvs min sambo får hålla tillbaka mig) då det är ett år kvar. Våra föräldrar vet ialla fall om det. Har även börjat fråga dem vi vill ha som tostmaster/madame, tärna och bestman. Än så länge har vi bara fått glada JA till svar.
    Känns helt underbart och helt otroligt att man sitter o planerar sitt eget bröllop.

• Ankan80

Jaha. Vad skall man göra nu. Vänta?
    Kyrkan och lokal bokad.
    Känns lite för tidigt med klänning och inbjudningskort.
    Vad gör ni för tillfället?

• lanovia 08

Vi var faktiskt på Panduro i helgen, köpte material till inbjudningskort. Tänkte nog mest bara gå dit för att få lite idéer men vi hittade snabbt något vi båda tyckte om. Så vi köpte material till ett kort. Detta gjordes så fort vi kom hem o det blev helt enligt vår smak.
    Sen är det givetvis alldeles för tidigt att skicka ut korten redan nu. Men nu vet vi hur de skall se ut o kan när vi har tid köpa material till resten av korten o sätta igång o skapa.

• Ankan80

Vilka kort var det ni köpte? De helt vita eller skall ni klippa och vika själv?

• Stigelina

Hej hej...

13 september slår vi till med bröllop!!
    Måste nog säga att vi kommit en bit på vägen..
    Vårt stora promblem är vart vi ska hålla vigsel och festen då vi inte vill ha kyrkbröllop!!
    Tips tas gärna emot med glädje.. :)

• lanovia 08

Vi köpte papper för att klippa o vika själva. Tyckte det var roligare med egengjorda kort.

• LT080906

Gifter mig också 6 september 2008. Har bokat kyrka+festlokal och det är nog det hela Har dock fått tipset att boka fotograf ganska omgående så ska väl börja titta på det snart...

• Säffle2008

Jag vill också vara med!
    Min m2b och jag har bokat kyrka och festlokal. Den 20 september smäller det!
    Har redan börjat göra inbjudningskort.. hehe.. ska nu börja leta klänning på allvar, ska beställa från kina.
    Vad kul med en septembertråd, det ska bli så kul att följa er alla! =)

• lanovia 08

Det var nog inte en dum idé att börja fundera på fotograf. Har ringt några idag. Usch, det är ju inte gratis att anlita en fotograf. Men det är nog absolut värt det.

• Snart fru Wennerström

Hej hej alla! :D
    .. ja det är några som gifter sig i september, här är en till!;)
    6:e närmare bestämt, och vi gifter oss i njutånger i hälsingland. Rätt mycket är redan fixat så jag har lagt det lite på is ett tag, för att ha något att göra sedan.

Hur går det för er alla?

Svar på tråden September 2008