Gi:are, finns ni där ute? Del 2
Såg att våran tråd var stängd så vi kör vidare i denna!
Såg att våran tråd var stängd så vi kör vidare i denna!
Hur går det för er alla?
Kan säga att det inte var speciellt roligt att ställa sig på vågen i morse
Jag har gått upp så nu ser det ut så här:
Målvikt: 60 kg
Resultat från start: 11.8 kg
Resultat sedan förra veckan: + 0,4 kg.
Men det roliga är att jag har minskat betydligt mer med måttbandet än med vågen, kläderna sitter betydligt mycket bättre
Grattis Jodie! Självklart så vänder det för dig nu.
Själv får jag nog helt enkelt finna mig i att det kommer att gå upp och ned nu sista veckan.
har massa ärenden att uträtta, skrivande och printande så det blr att jag äter när jag får tid.
Får försöka göra så bra val som möjligt bara
Tack så himla mycket. Ja, jag är totalt fullbokad nu nästa vecka sen är det BRÖLLOP!
Herregud, i dag slog det mig faktiskt på allvar. Var i väg i dag och fick lyssna på vår solist, hon är verkligen superduktig och jag tror inte ett öga kommer att vara torrt.
Ja, visst har tiden flugit i väg men jag kommer definitivt att stanna kvar här och jag lovar att lägga upp bilder så fort jag kommer åt.
Tänkte på i dag att även om vågen visar som den gör så har jag tappat flera centrimetrar, speciellt kring magen och låren.
Kände det när jag provade klänningen så vi får se om den kanske till och med behöver sys in. Skall till sömmerskan i morgon så får vi se.
Haha!
Nejdå, det får bli millimetrar i stället för centrimetrar!
Nej, jag gav upp där Det blev alldeles för kladdigt så det får bli vanliga bottnar.
Dock var det vääldigt smaskigt, var ju bara tvungen att smaka en bit. Lade till kladdkakan på vågen i stället för vinet!
hej,
var iväg igår så kunde inte väga in mig.
dock, så här ser det ut nu.
Målvikt: 58 kg
Resultat från start: -5,1 kg
Resultat sedan förra veckan: -0,2 kg.
Vad kul Lotta49, nu ska du snart stå brud!! Härligt att klänningen sitter löst.
Hej tjejer.
Måste fråga er om det är ok att ta en smoothie per dag? En som jag gör på 2dl naturell youghurt, 1dl lättmjölk, ca 4-5dl osockrade bär och sen lite sötningsmedel?
Gjorde min första igår, men nu vill jag dricka en hela tiden
Men det är väl inte särskilt onyttigt va?
Hej Jodie! jodå ,ett snabbt inlägg hinner jag nu med.
Ja, jag är såå nervig för invägningen i morgon, jag har säkert gått upp minst 2 kilo
Här är det annars fullt upp så jag får slänga i mig mat på stående fot. I dag blev det tex pizza vilket ju är JÄTTENYTTIGT!
Jaja, vad säger man?
Vi höres i morgon för nu ska jag äntligen få lite sömn!
Godnatt!
god morgon tjejer!
trist att läsa om era farhågor, hoppas dock de är överdrivna, och att det inte är så farligt som ni befarar.
Själv har det gått superbra denna veckan!!
Målvikt: 58 kg
Resultat från start: -6,4 kg
Resultat sedan förra veckan: -1,3 kg.
:)
Hej igen och grattis *snart brud*, kanon resultat!
Så här ser det ut för mig den här veckan och jag är FÖRVÅNAD!
Målvikt: 60 kg
Resultat från start: -12,7 kg
resultat sedan förra veckan: -0,9 kg!
Det ni! Haha, det hade jag ALDRIG trott!