• pickolina

Bröstförstoring 10

Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D

• Svar på tråden Bröstförstoring 10
  • Miss Me

En fråga till er som gjort en operation för 1 år sedan:

När försvinner ärren? eller rättare sagt, blir så osynliga som möjligt?

Det har nu gått 5 månder, är lite rosa och strecket syns lite. Jag fick allergi av tejpen och kunde inte ha tejp i mer än 2 månader. kan det bero på det?

• gabbe

Alexxxandra: Jag ska operera mig hos Claes Lossing på Calanderska i gbg.

Hur mycke ska du lägga in?

• Alexxxandra

Gabbe:

Det är inte bestämt hur mycket jag ska lägga in. Kirurgn vill att jag tar med bilder på hur stora jag vill att de ska vara. Men jag tippar på att det blir ungefär 250-300. Har iaf bestämt runda geléhallon softtouch Har en stor A liten B nu och vill ha en C.

Idag har en massa förberedelser gjorts, löst ut receptet o köpt en massa nyttig mat men kommer säket sluta med att jag beställer pizza. ;)

Om någon fortfarande orkar skicka före o efterbilder så tar jag mig jättegärna en titt :) deville_83@hotmail.com

• gabbe

Alexxxandra: Låter ungefär som mig. Jag provade 300 på ena och 325 på andra dom är lite olika nu. Nu har jag 75A, 70B och med det trodde han det skulle bli en 75C, 70D.

• celesta

hej!

nån som vet hur stora brösten på en 70B med 500-550 gram? ;)

snälla svara ja behöver veta! :)

• celesta

rättelse: det skall naturligtvis stå ..."på en 70 b BLIR med 500-550 gram..."

• Polstjärnan

Hej alla!

Har varit lite lugnt med inlägg här den senaste veckan..

Nu har jag bokat konsultation på Eriksbergskliniken och Sophiahemmet. Ska bli spännande jämföra de två med varandra och med VK och se vad som känns bäst. Intressant också att se om de föreslår samma typ av implantat och storlek samt ett lyft som föreslogs (men var ett gränsfall) på VK..

Förhoppningsvis kommer jag fram till att boka operation efteråt.

Var det du Juni2008 som skulle op på Eriksbergskliniken?? Ngt speciellt att tänka på inför en kons. med Leif?

• aircondition

Polstjärnan:
    Jag gjorde min bröstförstoring hos Leif Gylbert för 6 år sedan. Jag blev så himla nöjd! Han är verkligen proffsig!Väldigt noga när man är där på konsultation. Det är bra om man har en tanke om hur stora inlägg man vill ha. Sedan talar han om vad han tycker, vad som passar till ens kropp o s v. Jag kan verkligen rekomendera honom.
    Lycka till!

• Polstjärnan

aircondition:
    Tack för din feed back. Jättekul höra från någon som opererat sig där och blivit nöjd med både konsultation och resultat. Får man fråga vad du har för typ av implantat, storlek etc? Storlek innan? Jag är inne på runda, hög profil, kanske runt 310cc. Har 75C/70D kupa idag men fått tomma bröst upptill efter amning och vill få tillbaks fylligheten och storleken jag hade innan. Det är därför jag tror mest på runda också. Hade du med dig bilder på hur du önskade att dina bröst skulle se ut efteråt?

Trevlig helg!

• aircondition

Jag hade typ minus a kupa före. Är ganska liten och smal, så för mig blev det perfekt med 280 runda "gelehallon". Dom ligger bakom bröstmuskeln. Annars skulle dom synas genom skinnet , eftersom jag var helt platt tidigare...
    Jag hade bilder med, ungefär som jag ville ha. Sedan provade jag med rispåsar, för att känna efter. När jag väntade barnen ( 2 före, 1 efter) hade jag ju bröst, så jag visste ju vad jag ville. Men jag kan ju säga att brösten blev enorma när jag väntade barn nr 3! Det var ju efter operationen. Sedan återgick dom till samma utseende som precis efter operationen. Inplantaten påverkades inte av varken att vänta barn eller amning.

Svar på tråden Bröstförstoring 10