• pickolina

Bröstförstoring 10

Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D

• Svar på tråden Bröstförstoring 10
  • Sirili
    prinsessan_ skrev 2007-09-09 13:01:54 följande:
    Sirili skrev 2007-09-09 01:14:54 följande:
    jag tror att tjejerna spanade för att de blev avis på dina snygga tuttar! ha ha, det känner man ju igen själv!är min pojkvän med brukar jag dock börja gråta om jag ser någon annan med snygga tuttar :D
    Jo, precis - man vet ju aldrig! Men det va iaf första gången jag va naken bland andra, och det kändes som innan op - fast jag ju är liiite mer nöjd nu med "överdelen" iofs!

Själv har jag aldrig mått dåligt över att jag haft små bröst, utan har gillat de som de varit - tyckt om formen och "konsistensen" - de va fasta och runda, toppiga liksom. Så små bröst kan också va fina ju - fast jag trivs ännu mer nu när jag känner mej mer kvinnlig och fyllig upptill - de nya brösten passar faktiskt mkt bättre till min kropp än vad de gamla, mindre gjorde. Jag har ju former annars, är lite kurvig och så. Inte mullig, men ja... om du fattar! ;-?

Tycker det är sorgligt att höra att du har såna komplex för dina bröst idag - att du lägger in så mkt av ditt välmående/ icke välmående i en kroppsdel... för DU är ju så mkt mer än ett par bröst ju! Men om du nu är så missnöjd - en bröstop är ju en möjlighet för dej att bli nöjd! Har du pengarna förresten? Eller tänkte du ta lån?... Och ett råd: SKIT I vad sambon tycker - det är ju DIN kropp - inte hans!! (Blir lite arg när jag hör sånt...)

((Kram))
  • Summer08

Hej allihopa
    Ramlar in i denna tråd då jag bestämt mej för att förstora brösten, är 22 år och 3 barnsmamma med totalt ur ammade bröst, ser ut som två skinnpåsar med bröstvårtor...*urk*...
    Har suttit och kikat runt vilken klinik man ska välja...men hur väljer man? Vilken/vilka kliniker har ni opererats på eller hört bra om?
    Och vad har de kostat?
    Just nu känns allt som en djungel...

• Summer08

Har dessutom väldigt små bröst...så de ser inte klokt ut helt enkelt...

• aircondition

Jag opererades på Sophia Hemmet. Det kostade 42000:- Men väsrt vartenda öre!

Summer08 skrev 2007-09-09 15:52:29 följande:
    Hej allihopaRamlar in i denna tråd då jag bestämt mej för att förstora brösten, är 22 år och 3 barnsmamma med totalt ur ammade bröst, ser ut som två skinnpåsar med bröstvårtor...*urk*...Har suttit och kikat runt vilken klinik man ska välja...men hur väljer man? Vilken/vilka kliniker har ni opererats på eller hört bra om?Och vad har de kostat?Just nu känns allt som en djungel...
  • aircondition
    Sirili skrev 2007-09-09 14:48:03 följande:
    Du trycker på den runda knappen som är bredvid "munnen" i den rutan du vill svara på - den runda knappen med ett "V i (unjefär). Svårt att förklara! Men om du för musen över så kommer det upp en text som det står "citera inlägg" på.
    klockren förklaring! Tack!
  • aircondition
    aircondition skrev 2007-09-09 15:59:04 följande:
    Jag opererades på Sophia Hemmet. Det kostade 42000:- Men väsrt vartenda öre!
    Inte väsrt - utan v ä r t!
  • prinsessan_
    Sirili skrev 2007-09-09 14:56:42 följande:
    Tycker det är sorgligt att höra att du har såna komplex för dina bröst idag - att du lägger in så mkt av ditt välmående/ icke välmående i en kroppsdel... för DU är ju så mkt mer än ett par bröst ju! Men om du nu är så missnöjd - en bröstop är ju en möjlighet för dej att bli nöjd! Har du pengarna förresten? Eller tänkte du ta lån?... Och ett råd: SKIT I vad sambon tycker - det är ju DIN kropp - inte hans!! (Blir lite arg när jag hör sånt...)((Kram))
    [/citat]
    Sirili skrev 2007-09-09 14:56:42 följande:
    [citat]
    Jo, precis - man vet ju aldrig! Men det va iaf första gången jag va naken bland andra, och det kändes som innan op - fast jag ju är liiite mer nöjd nu med "överdelen" iofs! Själv har jag aldrig mått dåligt över att jag haft små bröst, utan har gillat de som de varit - tyckt om formen och "konsistensen" - de va fasta och runda, toppiga liksom. Så små bröst kan också va fina ju - fast jag trivs ännu mer nu när jag känner mej mer kvinnlig och fyllig upptill - de nya brösten passar faktiskt mkt bättre till min kropp än vad de gamla, mindre gjorde. Jag har ju former annars, är lite kurvig och så. Inte mullig, men ja... om du fattar! ;-?Tycker det är sorgligt att höra att du har såna komplex för dina bröst idag - att du lägger in så mkt av ditt välmående/ icke välmående i en kroppsdel... för DU är ju så mkt mer än ett par bröst ju! Men om du nu är så missnöjd - en bröstop är ju en möjlighet för dej att bli nöjd! Har du pengarna förresten? Eller tänkte du ta lån?... Och ett råd: SKIT I vad sambon tycker - det är ju DIN kropp - inte hans!! (Blir lite arg när jag hör sånt...)((Kram))
    jag har pengarna sparade på ett konto, så det är bara att köra på när jag väl har bestämt mig :)

nee, vet du, jag vill inte påstå att jag är så missnöjd. alltså, jag kan ju leva med mina bröst. jag måste inte operera dem för att fungera (som en del andra känner det). har accepterat mina bröst och levt med dem ganska länge och kan fortsätta så. min pojkvän älskar dem också, så jag gör det absolut inte för någon annan. MEN, jag vet inte om jag VILL leva såhär länge till. jag vill känna mig lycklig i min kropp, inte "halv". har alltid i mitt huvud känt att jag har haft mera bröst än vad jag har på riktigt. blir alltid förvånad när jag ser mig i spegeln. visst är det underligt? så jag anser att gud alltid menade att ge mig lite mer bröst. resten av min kropp är ju liite kurvig så, inte mullig, men jag har former och rumpa *le*. han glömde bara brösten. nu är jag trött på alla mina svettiga silikoninlägg i bhar och bikinis, nu åker de snart in på insidan! :)

en tjej skrev till mig "operera dig inte om du inte känner att det är ett måste, att du inte kan leva i din kropp". jag förstår hur hon menar. men samtidigt så älskar jag mina bröst. och jag kan leva i min kropp. men jag vill vara LYCKLIG i min kropp. det är skillnaden. förstår någon här inne hur jag känner?
  • aircondition

Jag tror att man måste vara "lycklig" innan man opererar sina bröst. Man blir inte lycklig av att göra det, men man kan bli lyckligare. Det är ingen generallösning på alla ens problem. Så om man tror att man från att känna sig olycklig, dålig, "jag har så många problem" - människa, blir såååååååååååå lycklig i samma stund man kommer hem, så tror jag man måste fundera om.
    De som ångrar sig,har säkert just de tankarna att det ska göra ens värld så mycket bättre. Om man inte gör det för sin egen skull, så tycker jag att man ska avstå. Och fundera många gånger på hur stora bröst vill jag ha?

Hoppas att ni förstår mig rätt...

• Superstage

Sirili: Jag har lagt ut bilder här oxå nu:)
    Brösten är 2 dagar gamla! svullna
    Ska ta nya kort sen när svullnaden gått ner:)

Svar på tråden Bröstförstoring 10