Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Oj oj vad många inlägg det blev från mej nu på en gång då!*lite generad* Har ju läst ikapp allt nu sen Kreta-resan iaf, så nu är jag "tillbaks på banan" igen!
Sirili: Tack!:) Det finns bilder på mylavasidan (den nya)
Jag heter Lovesex där.
Dom är bara 2 dagar gamla så det är svullet som bara den:)
Jag mår fortfarande jättebra. Ligger bara i sängen 1 gång om dagen som från dag 1. Sover bra på natten oxå från midnatt till 05.30 när bebben vaknar:)
Kram
Men det är väl så att läkaren skriver ett "läkarintyg", men att det per automatik inte innebär att man har rätt till sjukpenning från F-kassan. Dessutom betalar ju arbetsgivaren de första 14 dagarna.
En fråga utanför tråden liksom... hur 17 gör ni dom där lila rutorna med citattext...
Superstage:
Jag tänkte bara fråga hur det går med bebben, med att lyfta och så? Den va väl inte så gammal?
Själv har jag en ettåring och undrar hur man ska klara av att lyfta upp ur spjälsängen, till skötbordet och så?
Man gör ju en hel del lyft per dag...
gabbe: det har gått 3 dagar nu o jag är uppe nästan hela tiden men det där är ju väldigt individuellt. vissa är ju sängliggandes några dagar.
Men jag lyfter INTE bebben än, ska undvika lyft i 2-3 veckor. gärna mer om det går men det kommer jag inte kunna. Min kille är hemma nu i 2 veckor från jobbet så han tar alla lyft. Jag hjälper till med mycket men inga ansträngningar för armar o bröst. UNdviker allt sånt.
Jobbigt o inte kunna lyfta bebben men men...det får gå.
Man måste ha någon som hjälper till annars kan det gå illa med stygnen o brösten. läkningen...
Sirili skrev 2007-09-09 01:14:54 följande: