Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jag ska opa mig på Strandkliniken. Tyckte också att det lät dyrt. När jag var där för lite mer en ett år sedan så skulle han ha 65000 för lyft och förstoring.
Tyckte inte att det känndes bra där så jag har varit på två kliniker till efter VK. Ingen av dom andra kirurgerna tyckte jag behövde lyfta. Så nu ska jag istället göra en förstoring och även en bukplastik op.
Ha det
Juni2008:
Ja, jag hade räknat med ca 60-65 000 hos VK, men inte 85 000... När ska du opa dig? Vore kul att få höra lite om Strandkliniken efteråt.
Sirili:
Ja, jag behöver nog både lyfta och förstora. Charles tyckte det räckte med sk. vårtlyft (ändå blev det så dyrt!) men nu när jag har funderat lite vill jag nog göra ett ordentligt lyft, för att försäkra mig om att formen blir fin. Formen är viktigare än om det blir några x-tra ärr. Jag har aldrig haft några fina bröst även om de aldrig har varit små. Har nu ammat och brösten är nu förutom fula även små :). Det här känns så rätt nu när jag ätligen har bestämt mig! Har nämligen funderat över detta i många år.
Har lätt ångest... Jag har gjort bröstoperation i dec. Dom är jättefina. Jag la dom under muskeln (enda stället dom kliniken placerade dem) men nu när jag tränar så tycker jag det är jättejobbigt! Alltså dom rör sig åt sidorna varje gång jag använder bröstmuskelerna och det har slutat med att jag nästa bara tränar i tröjor som döljer så det itne syns lika mkt.. Någon annan som känner igen problemet? Är ju så dyrt att op om igen för att byta plats, inte säker det blir snyggare heller.. hjälp.
Hej!
Bara läst lite av denna tråden..
Opererade mig för snart 2 år sen på Art Clinic i Göteborg. Min läkare var helt suverän både före och efter operationen.
Jag hade gått ner mkt i vikt innan och hade typ bara hud kvar, hade knappt en A-kupa typ. Jag la in 330 cc i vardera bröst och betalade 39000:- . Hade kunnat tänka mig en liten storlek större faktiskt..Man vänjer sig fort..
85 000 var mycket pengar för förstoring + lyft. Innan jag själv opererade mig för några år sedan (har dock inte lyft) lade jag märke till att vissa kliniker har paketpriser så att de båda ingreppen blir hyfsat billigare än de separata priserna. På andra kliniker, t.ex. AK, var det ingen eller liten skillnad. Konsultera flera kliniker, det är det utan tvekan värt, på flera sätt!
RenoVera
Jag ska opa mig den 10 oktober så det är nedräkning för mig nu. Längtar så tills det är dags.
Jag delar gärna med mig efter allt är klart.