• pickolina

Bröstförstoring 10

Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D

• Svar på tråden Bröstförstoring 10
  • Lillah

Jansson84: Har en kompis som har gjort hos Ivan. Nöjd! Har hört mycket positivt om honom. Han har väl opererat i över 20 år, mkt erfarenhet. Har läst många som gjort hos honom som är nöjda. Skulle själv göra hos Ivan men var tvungen att avboka eftersom jag fick en tidigare tid på eriksberg. Annars hade jag lätt valt Ivan. Har endast hört en negativ grej som någon brud skrev på nätet: -Ivan börjar ju bli gammal till åren och han orkar nog inte med samma kraft som förut. ??? vad ska man tro om det då?
    Dom har ju bra priser oxå. Men dom har bara den mjuka sorten på implantaten. Det finns ju 1-3 och dom har bara 1:an tror jag. Men Aina eller vad hon heter som su får komma till på konsultation är jättebra!:)

• Lillah

Hej smilla: Vad kul!:) Skulle man kunna få se bilder? min mail: lillah03@hotmail.com
    Ska ju själv op mig och är såå nyfiken

• T 79

bmm: 50 00 fick jag betala för lyft & förstoring på citadellkliniken i Landskrona.

• Lillah

T79: hur gick det för dig?:) Har du några bilder på resultatet?

• T 79

Det gick bra.hade ont första veckan,har sen blivit bättre o bättre.Blev nöjd med resultatet. har jag inte mailat bilder till dig? Om inte kan jag göra det.kram

• Misha**

T79: Ajdå, de har alltså börjat smyghöja priserna på citadell nu.. När jag opade mig för drygt tre månader sen tog de 47 000 för lyft+förstoring. Kanske varierar något mellan operationer också?

• T 79

Misha: Ja, jag vet! När jag började kolla priserna låg dem på 47 000 och när det var min tur hade de ökat till 50 000, men vad gör man inte för ett par snygga tuttar :) Ville gärna opa mig där då jag vet många som gjort det och blivigt nöjda + att jag bor i närheten. kram

• Persnilia

Opererade mig för precis en vecka sedan på Proforma. Allt gick bra men jag har ett par frågor. Mitt vänsterbröst har börjat mjukna fint men mitt högerbröst är fortfarande spändare och hårdare. Är det normalt? Undrar också om de förändras mycket i storleken framöver? Jag är så nöjd med storleken nu, en vecka efter. Tack på förhand!

Svar på tråden Bröstförstoring 10