Bröstförstoring 10
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D
Ha det så sköööönt på Kreta Abra!
Show off your new friends ;)
Själv valde jag att lägga snitten i armhålan. Det kommer inte synas alls sen, utan ser ut som naturliga veck.
Skulle kunna ta ett par bilder om det är någon som vill se, har gått två månader sen min op =)
prinsessan_
Jag har mina ärr runt bröstvårtan och är supernöjd med det. Dom syns inte överhuvudtaget. Vad gäller känselbortfall så är det inget jag har upplevt, snarare tvärtom
Har en kompis som operade sig ungefär samtidigt och har ärren under brösten och om jag jämför våra ärr så känner jag mig helnöjd med mitt beslut. Jag har även haft det lite lättare med bikini och så nu i sommar då jag inte har någon tejp jag måste dölja.
Jag tänkte precis likadant som alla som yttrat sig i frågan här inne innan min konsultation. Och det låter ju skrämmande att någon skär runt bröstvårtan, men är glad att jag följde kirurgens råd. En annan fördel är ju att man inte svettas på bröstvårtan, vilket är bra för ärret under läkningen
Lycka till med ditt beslut, känns som en djungel av alternativ.
snuttungen_: Men då blir det väl 4 mån sen du op dej va? Inte 3 alltså...
prinsessan_: Tack!! Jo, visst - ska bli särskilt kul å ha bikini nu vettú väl!
((Kram alla))
...håll ställningarna här hemma så länge!
Abra
hi hi, du har rätt, 4 månader är det ju
Abra
Ha en skön semester, det är HÄRLIGT att få ha ett par snygga tutts att stoppa i bikinin .
uncovered,
jag tittar gärna på dina ärr. vart opade du dig? jag skulle gärna få mina i armhålan, men jag tror inte att Charles på VK gör det.
min mail är hur som helst;
han_och_hon_@hotmail.com
tack rara du :)
peisy,
jag har hört att ärren runt bröstvårtan blir nästintill osynliga. är det så? kan man kanske få se en bild?
jaa, det är många val. alldeles för många. jag vill ju bara ha boobies :D
Mina ärr runt bröstvårtorna är de som syns allra minst (på ena sidan inte alls faktiskt) Rakt nedanför vårtgårdarna syns två ljusrosa streck och i bröstvecket betydligt kraftigare röda streck. Å andra sidan går nog inte mina ärr att jämföra med er andras..
Har det underbart på kreta nu abra föressten:) Själv flyger jag iväg om mindre än två veckor..fyra månader i sydamerika! spännande..brrr
Jag har idag varit på konsultation på Strandkliniken och allt känns jättebra.
Har nu bokat en tid för bröstförstorin (som sedan tidigare var bokat på eriksbergsklinken) och en bukplastik op. Ville göra båda på samma gång och bytte därför klinik.
Nu till min fråga. Jag läste i papprerna jag fick att kirurgen inte sjukskriver utan att det är upp till var och en att ta ledigt från sitt jobb.
Har det varit så för er?
Jag har inte en möjlighet att vara hemma en månad från jobbet gratis.
Får rinag imorn och kolla om det verkligen är så att jag inte blir sjuksriven.
Ha det