• pickolina

Bröstförstoring 10

Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D

• Svar på tråden Bröstförstoring 10
  • Juni2008

Polstjärnan:
    Jag ska maila kirurgen om sjukskrivningen och fråga igen. Jag vet att arbetsgivaren betalar fösta två veckorna men hon sa att jag skulle vara hemma minst 4 veckor.
    Jag tyckte att bemötandet på dom två klinikerna var likvärdigt. Men jag känner mig lite tryggare med Oya än med Leif.
    Leif tyckte jag skulle ha 450 och Oya tyckte 500.
    Oya mätte diametern på mitt bröst nu och konstaterade att det skulle se konstigt ut med mindre en 500. Rätt bred bröstkorg.
    Annars föreslog hon samma implantat som jag bestämt hos Eriksberg.
    Längtar så.

Kokaburra:
    Vad spännande, jag vill veta allt sen efter din operation. Ska du göra en full bukplastik?
    Jag ska inte flytta naveln men skära bort mycket under naveln.

Jag har tid den 10 oktober.

Kram på er alla

• kokaburra

Ja det blir en stor bukplastik för min del med navelflytt.Har en massa löst skinn efter mina graviditeter.Skriver så fort jag orkar efter operationen.

• Lillah

Juni2008: skulle du lägga in högprofil,runda,gelehallon? Om jag inte minns fel så skulle vi ha samma. 450cc sa Leif till mig oxå.
    Vad har du för mått kring bysten?
    KK sa ju 500 till mig o Leif 450. Jag är skiträdd att det ska bli för stort men som sagt jag är bredaxlad o lite kurvig så det borde ju funka:)

• bmm

En undran från en som bara leker med tanken att göra ngt åt mina bröst.
    Typ om jag vinner pengar skall jag fixa dem...

Seriöst, vad får Ni betala för en bröstförstoring?

• Juni2008

Lillah

Jag har ändrat mig lite. Men från början var det Eriksberg med runda gelehallon, hög profil , 450 ml.

Men nu kommer det att bli Strandkliniken och en bukplastik op sammtidigt.
    Kom på att det är lika bra att göra det med en gång.
    Och kirurgen där tyckte att jag skulle ha 500ml. Det tycker jag låter jättemycket men hon sa att det skulle se bra ut på mig. Har bred bröstkorg.
    Vet du vad du har för mått på bröstet?
    Alltså från mitten och ut till bröstmuskelns slut på andra sidan. Förstår du vad jag menar?
    Jag har 14 cm och då kollade hon i listan och kom fram till 500ml.

Vet någon av er om det finns någon lista på vilka mått det finns på alla sorters proteser. Den som kirurgen tittar i för att få exakt rätt nummer på implantaten.

Är det någon av er som har någon erfarenhet av Strandkliniken och bröstförstoringar. Hur har resultatet blivit och hur mycket har lagts in?

Kram på er

• Lillah

bmm: 42000:- brsötförst. inget lyft

• Lillah

Juni 2008: Ja jag såg att du ska göra både och, verkar helrätt:). Jag tyckte att han sa något om 12cm men vet ej faktiskt. Men jag har ca 80cm under runt brösten. Jag tror att allt mellan 400-500 passar oss bra:) Jag ska dit på onsdag igen o prova igen för säkerhets skull. Op den 6:e:) Spännande!
    Jag är hyfsat nöjd idag så det känns väldigt pirrigt, tänker om det ska gå fel eller om man får problem eller så. Om jag var jättemissnöjd så skulle det nog kännas mer som att man inte har något att förlora...ja du vet ju vad jag menar:)
    Men jag vill verkligen fylla ut upptill!!!

• Lillah

Det ser ju sååå bra ut när man har push-up! så vill jag ha ändå..hi hi hi

• Jansson84

Någon som har opererat sej hos Ivan letterfors på Kosmetisk kirurgi i falköping ??

• smilla20

hallå! nu har de gått 1,5 v sen min op å storleksmässigt vill ja inte att de ska bli mindre, är nöjd som de är! Ngn som vet/har opat sig tidigare som vet om de krymper storleksmässigt. Förstår att de inte kommer va lika fast men vill gärna ha kvar formen...? Kram på er!

Svar på tråden Bröstförstoring 10