• pickolina

Bröstförstoring 10

Jaha, då var gamla tråden stängd.. Dags för en 10a alltså.. :D

• Svar på tråden Bröstförstoring 10
  • snuttungen

Prinsessan

Jag har gjort min op på VK, och jag fick välja om jag ville ha snittet runt bröstvårtan eller i bröstvecket under brösten.
    Har du varit på konsultation på VK? Charles lägger in runda också, men han rekommenderar det han tycker passar bäst på din kropp.

Lycka till och kram

• smilla20

hallå tuttfior! har ni ngt tips på bra sida me SNABB leverens(max en v) på Behår? Kramis

• Abra

prinsessan: Jag ska flyga med mina nya tutts imorgon, så jag hoppas att de håller iaf! Nej, men det ska inte va några problem. Ska bli så skönt med sol, bad och värme 1 v. nu!

• Misha**

prinsessa_ : Flyga efter op lär inte vara några problem (så länge du låter andra bära dina väskor) Däremot brukar de flesta rekommendera att stanna i regionen i minst tre veckor efter operation pga risk för komplikationer.

• prinsessan_

snuttungen,

vad valde du? jag har bestämt mig för implantat osv, men kan inte bestämma mig för vart jag vill ha ärret...

• smilla20

abra: ha det så jättemysigt! kram

• snuttungen

Prinsessan,

Jag har mina ärr i bröstvecket. Såg en bröstop på TV för några år sedan då de la in implantaten genom snitt runt bröstvårtan. Ryser bara jag tänker på det! Det såg så våldsamt ut, fast jag antar att det går lika våldsamt till var man än väljer att lägga in dem, eftersom ärren är så små och implantaten bra mycket större. Bara det att den metoden har jag inte sett på TV, och tur det för annars kanske det inte hade blivit några nya tuttisar .

Kram kram

• prinsessan_

Hur mycket tycker du att dom syns snuttungen? Jag har hört att ären blir väldigt osynliga om man lägger dem runt bröstvårtan. Men att skära där, huu, det låter otäckt :(

• Abra

smilla20: Tack! Ska jag ha! Kommer dock att sakna er att töla med om tuttisarna och annat! Kommer säkert få lite "abstinens"!

Prinsessan: Jag valde oxå snitt under bröstet. Mkt hellre det än runt bröstvårtan iaf! Har hört såna som valt snitt runt bröstvårtan, och sen inte fått nån känsel där, är ju så många nerver där runtomkring, så det vill jag då inte riskera. Mina snitt under brösten är jättesmala och har alltid sett väldigt fina ut - varken västkat, kommit blod från, kliat eller nåt. Så de läker fint och bra, och jag är nöjd med mitt beslut.

((KRAM alla!!))

...Nu far jag iväg till Kreta!!

...Håll ställningarna här så länge! Jag litar på erf brudar!

• snuttungen

Prinsessan,

jag tycker ärren är väldigt fina. Mycket tunna och har bleknat nästan helt. Jag gjorde min op 26:e april i år, så ärren är väl ca 3 månader då. De syns inte när jag tittar mig i spegeln, bara om jag lutar mig bakåt och lyfter lite på brösten så att säga.

Jag gillade inte heller tanken på att skära vid bröstvårtan - ryyyys säger jag om det.

Kram kram

Svar på tråden Bröstförstoring 10