PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
oj, haha, skrev samtidigt som du...
Va 17 "Nattsösstra" nu MÅSTE vi styra upp den här tråden!
Liinda_e, Zukigirl, Tizzeltazz och resten av gänget ska bli helt IMPADE när dom kommer tebax ju!
En av hjältinnorna, kan man säga. Jag vill minnas att hon föds med det "onda" anlaget, eller åtminstone lite av det (de får olika stora portioner så att säga :D) men hon får en son med en rullstolsburen man och är på det stora hela en kärleksfull person.
Helt klart en av mina favoriter i serien! (Häxan Sol är en annan).
Signifikant för Isfolkskvinnorna är att de ofta är väldigt starka, en rätt kul egenskap. De sitter alltså inte bara och "låter sig räddas".
Ja, de där "sexscenerna tyckte man ju var sjukt spännande som liten... *skrattar gott* egentligen var de inte så värst avancerade.
Å så frå de stackars jäklarna bara läsa nattsyrrans rescensioner av "Sagan om Isfolket"!
*skrattar gott åt deras snopna miner*
Men de får skylla sig själva som lämnar tråden i vårt våld MOAHAHAHAHAHAHAHAAA...!
Meeeen va ska vi hitta på nu då?
*Häxskratt*
Om du inte kommer med någon rolig och smart ide så blir det ingen annan råd än att jag får sjunga igen...
Jadu. Låt mig fundera.
När de kommer tillbaka kommer de garanterat att vilja ta del av något mindre rumsrent.
*känner mig lite väl sofistikerad för jag kommer bara på att sambon rensatvåra hypersnuskiga avlopp idag*
*själv spyr jag om jag försöker, hehehehe*
Nej för F.... *viftar med grytlocken*
Wän aj vas a liddle pritty bäjby maj mamma jus to råck mi in tä kräjdel