PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
hejdå!!!!!!
Schysst!!! Vilken del på ön?
ha ha ha ha
Liinda_e väntar på att du logga in på söndag, ska bli kul och se vad du skriver nästa gång.
Åsita, du är lika skoj.
Jag gillar er nivå på det mesta...
Go girls!!!!!!!!
Ni bidrar med det mesta här på BT.
Jag hoppar in nästa vecka.
GOD NATT
(Somnar med ett smile)
>>> Ramlösa
Håller med dig!
Problemet med tjejerna är bara att de åker åt fel håll med båten, fast så blir det när man inte har koll...
Jaha... Då var kvälls-skiftet här...Ser att ni jobbat på duktigt här! Men vad fan är det för båt alla ska åka? Flumride eller?
bara 21 sidor kvar innan jag läst ikapp era underbara sjukhuvuden
*fnissar över zozo den franska (utsmetade) fjärilen*
nämen hallå Tizzeltazz! Läs på du bara...
herre guuuuuuuuuuud
ok vad är det för catfight? och klänning?? sjit vad jag har missat! *så går det när man umgås med famijen mummel mummel*
sjit? blev lite holländsk där :D
Vet ni tjejer (är vi bara tjejer i denna tråd??) Det finns 164 stycken
skratta-så-mycket-att-jag-nästan-kissar-på-mig-sidor här! Huuur coolt är inte det? När jag är trött på färgval hit och vigselprogram dit och slöja ja eller nej, då glider jag bara i här och får mig en fet dos humor! Underbart! Måste nu bara tänka ut något riktigt sjukt att själv bidra med.....