PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
och påminn mig att fråga viktigpetter vad h*n har för yrke...
*väntar med spänning och kastar längtansfulla blickar på popcornen*
hey hur fungerar det här med nattskift? jag har ju inte sett sister of the NIGHT på ett tag känns det som tex...
Här var catfighten: www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m2422520.html
och det är nog denna tråden som rör klänningen tror jag: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m2440331.html
Nä sister har inte varit inne här på ett tag.... Men alla kan ju inte vara lika hängivna BT:are som vi!
Tizzeltazz Vem är viktigpetter? Din m2b? En präst? Bestman? Thailändaren som gör din klänning? Vi K Tigp Etter? Låter inte så thailändskt Eller vänta nu... Var det inte det min fotograf hette? Eller var det min sminkös??... Nu är jag förvirrad.....
I´m baaaack...inte för att höja statistiken om nattarbetare dock...
Åhh, vad tror ni? Ska jag vaxa eller raka?
newsvoid.com/images/bikiniad.html
Hahahahaha!!
*ASG*
var ngn med nicket viktigpetter inne tidigare som nämnde spännande saker som TSS och taktilt och så :)
ok nu ska jag överge mina equalism tankegångar och ställa in mig på catfight :D