PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Okej, men jag klarar mig själv minnsann!!! Jag kan nog roa mig...
Ja, jag sjunger en snutt:
Dä va en kyckling som hette Gullefjun
som skulle gå på promenad
å solen lyste å gräse lockade
å hela världen va så jättegla
dä fanns ett hål uti hönsgårdsnäte
därgenom trippade mä lätta fjät
den lilla Gullefjun mä mjuka silkesdun
å alla hönsen sa ka-ka-ka-ka
*Vrålar hysteriskt och håller för öronen med ett par väldimensionerade grytlock*
Men snääääääääääääääääääääälla...! :o :o :o
:D :D :D
Sister of the Night
Hurra! Jag visste väl att min skönsång skulle locka fram dig, såg ju att du varit här och nosat runt nyligen. Blev så glad när jag såg att någon annan var vaken!
*hoppar in igen*
jag tyckte väl jag anade en nattsyster! *hihi*
HEJ HEJ och god natt :)
tandborstad, putsad och fin men sur över att ha missat CSI...
nu får ni ge järnet här banne mig!
Tizzeltazz
Bums i säng, ögonaböj! Har jag sagt godnatt åt dig så är det godnatt! Inget trams! Seså marsch pannkaka!
www.kontraband.com/show/show.asp&NEXTID=0&PREVID=7539&DISPLAYORDER=20070730185226&CAT=pics&NSFW=0&page=1&genre=0&rating=nsfw_sfw&nl=2
www.kontraband.com/show/show.asp&NEXTID=0&PREVID=7536&DISPLAYORDER=20070730193426&CAT=pics&NSFW=1&page=1&genre=0&rating=nsfw_sfw&nl=2
www.kontraband.com/show/show.asp&NEXTID=0&PREVID=7508&DISPLAYORDER=20070726185851&CAT=pics&NSFW=0&page=2&genre=0&rating=nsfw_sfw&nl=2
lite att roa er med :D
godnatt nu mina sköna bönor!
*darrar med underläppen*
hon är sträng den där...
....god natt... *viskar*
Japp, I´m the dominatrix.....
*vrålgarv* :D
Haha, ja du för inte fan är det då JAG som beordrar dig i säng!!! För mig finge du gärna stanna :) :) :) *liten flirt* ;) *nähä den funkade inte :( *jaja okej då* *godnattpuss*
Det blir bara vi kvar, Mr Perfects fruga!!! ;) :D :D