PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Oups sorry! Men det blev precis så krämigt som det skall vara..
Var lite upptagen med att läsa om alla hysteriska händelser under natten, och se inledningen på Våra bästa år, har ju bara tid för det 1 gång i veckan! Kan ju ha missta något..
En jätteparantes i just den här tråden
((((((jag var just inne och läste hemsidan för Matilda i tråden "hjälp lilla dödssjuka matilda" och nu har jag suttit här med tårarna rinnande på kontoret.... FYYYYY vad hemskt och sorgligt)))))))))))))))))))))))))))
Saknar mina egna barn så otroligt, de är bortresta tom nästa onsdag. Nu efter en dryg vecka börjar det bli jobbigt.
Kristina 07
Jag de e sant att de e sorgligt. Men, i ärlighetens namn så händer detta barn varje dag i alla länder. Tyvärr.
På en mer positiv tanke så tycker jag att det är fullt normalt att spontant brista ut i sång när jag är själv.
Jag sjöng otroligt mycket för barnen när de var bebisar och inte kunde prata. Kändes på något sätt bättre att sjunga för mig själv än att prata för mig själv.
Och tro det eller ej, men barnen blev normala ändå!
*tar i från tårna och sjunger*
"Vill du se en stjääääärnaaa, seeee på mig;
du får mycket gääääääärnaaa see på mig"
*bugar djupt och tar emot folkets jubel*
(((((fast varje fall är lika sorgligt))))
Applåd applåd!
Tycker mycket bättre om Grammisgalan, här behövs inga popcorn!
Mer champange åt folket!
Kristina 07
Absolut! Det är fullt normalt att göra det när man är själv, men eftersom jag inser mina egna begränsningar så lär det ju dröja ett bra tag innan jag sitter här och vrålar. Jag brukar ju som sagt mest vara den typen som inte lägger sig i utan beskådar...och lyssnar....
Appropå Champagne så kan jag tipsa om en romanshöjare som vi har!
Vi har alltid en flaska bubbel i kylen. Känner vi att vi vill mysa lite extra en torsdag kväll så gör vi det, och så in med en ny flaska i kylen.
Bubbel är så mycket festligare än vin.
Vi ska snart fira vår 2-månaders bröllopsdag också.
*skuttar på små rosa moln*
fast det såklart... ni kanske inte får sjunga i den dära andra tråden...så det är därför som ni gör det här.
Vänta ni bara, jag kanske skvallrar för Liinda_e med två i....