• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Kristina07

Det var ju det som är problemet jag har INGEN kladdkaka....

*skickar över några turkisk peppar istället*

• Marskatt

Åsita
    Vilken tur att jag bjöd på både lite arbetsliv o brännvin då!

Kristina
    *hostar o harklar, spottar o fräser* Tror jag går till kiosken en bit bort o skaffar en chokladbit istället... turkisk peppar o jag går liksom inte riktigt ihop... inte efter alla dom där man slängde ner i en flaska o körde i diskmaskinen...

• åsita

Marskatt

själv har jag semester ett tag till till, är väl inne på typ åttonde semesterveckan i rad nu, så kan tyvärr inte bjuss på härligt arbetsliv. Men...chips å sprit kanske?

Konjak?

• Kristina07

8 semesterveckor!!!!?????!!!!!
    Ska vi byta jobb du och jag?

• åsita

alltså...totalt på ett år så blir det väl kanske 12-13 veckor. Och...näe...vi ska nog inte byta jobb...

• Marskatt

Här är en till som gärna byter jobb!!! ( veckor?!? Vad jobbar man med då? Inte ens min syster som är lärare har så lång semester...

• åsita

Samma som din syster verkar det som. Inräknat sommarlov, jullov, påsklov, sportlov och några dagar på hösten.

• åsita

Ska börja på en ny skola nästa vecka å alla skolor slutar och börjar ju olika...

Vad sägs om att ha 30 fjortisar i ett klassrum? Resterande delen av året, när jag jobbar alltså. Är ju med kidsen den mesta av tiden.

Chips?

• zukigirl

Öhhh... Jag har inget jobb att byta med men jag tar gärna ett av era! Det är fullkomligt jävla hjärndödande att gå hemma!

• zukigirl

Vart tog den där Zynx vägen förresten? Jag ställde ju en intressant fråga till honom men fick inget svar! *blänger*

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!