PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Det var ju det som är problemet jag har INGEN kladdkaka....
*skickar över några turkisk peppar istället*
Åsita
Vilken tur att jag bjöd på både lite arbetsliv o brännvin då!
Kristina
*hostar o harklar, spottar o fräser* Tror jag går till kiosken en bit bort o skaffar en chokladbit istället... turkisk peppar o jag går liksom inte riktigt ihop... inte efter alla dom där man slängde ner i en flaska o körde i diskmaskinen...
Marskatt
själv har jag semester ett tag till till, är väl inne på typ åttonde semesterveckan i rad nu, så kan tyvärr inte bjuss på härligt arbetsliv. Men...chips å sprit kanske?
Konjak?
8 semesterveckor!!!!?????!!!!!
Ska vi byta jobb du och jag?
alltså...totalt på ett år så blir det väl kanske 12-13 veckor. Och...näe...vi ska nog inte byta jobb...
Här är en till som gärna byter jobb!!! ( veckor?!? Vad jobbar man med då? Inte ens min syster som är lärare har så lång semester...
Samma som din syster verkar det som. Inräknat sommarlov, jullov, påsklov, sportlov och några dagar på hösten.
Ska börja på en ny skola nästa vecka å alla skolor slutar och börjar ju olika...
Vad sägs om att ha 30 fjortisar i ett klassrum? Resterande delen av året, när jag jobbar alltså. Är ju med kidsen den mesta av tiden.
Chips?
Öhhh... Jag har inget jobb att byta med men jag tar gärna ett av era! Det är fullkomligt jävla hjärndödande att gå hemma!
Vart tog den där Zynx vägen förresten? Jag ställde ju en intressant fråga till honom men fick inget svar! *blänger*