PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
*kryper ihop till en jävligt liten boll och förbereder mig för gängstryk av Solnabor*
Ok, kan hålla med om att jag har låååååång semseter men, när jag är på jobbet så hinner jag knappast roa mig med detta. Vad jobbar den perfekte mannens blivande fru med om man får fråga?
Min nästa fråga är naturligtvis hur f*n du har hittat en perfekt man?
Nu blev åsita skånska plötsligt...
"truo"
Man är väl för fan språkbegåvad....
såja flickor *klappar er på huvudet*
JAG har den perfekta mannen. Alldeles för mig själv, delar inte med mig av honom inte.
"här ta lite mer vin istället"
Den perfekta mannens perfekta fru är den perfekta hemmafrun i sitt perfekta hem minnsann.
*slurpar i sig den sista skvätten i glaset*
*funderar på att öppna en ny flaka eftersom jag har insett att alla andra har en perfekt karl*
PANIK!!!!!!!
oj glömde vi träffades på en blind-date! Jag vet huuur töntigt är inte det då???
Min kollega tjatade i år(!) om sin bästa vän och fixade tillslut blind-date med honom åt mig... Så gick det till
*Tänker så det knakar*
*Shit, de har tydligen ett perfekt liv oxå.....*
Men åsita varför har du ingen perfekt karl då?
*lägger huvudet på sne och försöker se ut som en psykolog*