PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Tjenare Zuki! så det rycker lite i partynerven med andra ord?
SJälv har jag taggat av,, mååååååååååånga timmar kvar till tv-soffan. Suck!
Inväntar nattgänget på paniiiiiiiiktråden... För att förgylla de sista timmarna.
hehehe... vad annat kan det göra när man spelar Lili o Sussi "oh Mama"!!
*If you want love will you ring my bell*
Det var tider det!
*nostalgitripp så det skriker om det* Det jag tycker är så skoj är att när man går ut för att dansa så spelar dom många av de här gamla godingarna... Och ja, SÅ gammal är jag inte så jag låter bli att gå ut o dansa!
Stormen har bedarrat! Snart kan man gå hem från jobbet med något så när gott samvete Ciefen hade nog inte varit glad om hon sett mig..
stormen? Vilken storm? Den i vattenglaset eller? *bara skriver en massa nonsens som vanligt*
Shit...vad jobbar burken med egentligen....
Låter väldans allvarligt i alla fall... Men stormar förknippar jag med vatten...Kapten på finlandsfärjan kanske?
oh captain my captain...
men om hon är kapten så kan ju hon vara vigselförättare på mitt bröllop ju! Och Zozo ligger på honnörsbordet som en utsmetad fransk fjäril...