• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • åsita

öhhh....men vad gör du då på en Finlandsfärja?

• zukigirl

Betyder det att jag inte kan ha burken som vigselförättare!!?? OH MY GOD!!!! HJÄÄÄÄLP!!! PAAAANIIIIK!!! Jag har ingen vigselförättare!!!

• zukigirl

Sister of the night:
    Här har du en till Isfolksnörd! *räcker upp handen* Har läst hela serien 4!! gånger. *fnissar* Mina favoriter är Villemo (för hon var så lik mig i personlighet), Ingrid (hon fick mig att garva runt), men största favvon är HEIKE! Jag grät floder när han dog. Var helt förstörd en hel dag efteråt... Försökte få min dotters pappa att gå med på att vi skulle döpa henne till Villemo men det ville den tråkmånsen inte... *muttrar*

• burken

Oj! Ledsen Zuki! Men jag kan sköta det administrativa om du vill.. skicka papper och så, det är jag en fena på

• zukigirl

burken :
    Bara komma så där och förstöra allt! Jag måste ju nästan göra en ny tråd om att det visade sig att vigselförrättaren inte var någon vigselförrättare!

• zukigirl

Äsch! Skit i vad andra tror! Jag funderar på att be sambon köpa vin i 1-liters tetra pack när han är i tyskland. Sen ska jag sätta i ett sugrör i förpackningen o gå runt med den. Vaddå, det blir ju en vuxen-festis ju!!!
    *bänkar mig jämte burken för att spana in cätfajten*

• burken

Vuxenfestist! Hehe hihi thihi! Sådan vill nog jag oxå ha då!

• miffolina

Jag äwr eeeen feschtisch *hick* Och jag älsckar dej schom kompischhh *hick*
    Woooo-ooooowooooo- aaaaaaaah! *visar brösten*

• zukigirl

*fnissar* miffolina du ska inte dricka såååå mycket festis....

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!