PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
alla andra kort jag försöker lägga in blir bara röda kryss....
*förstår ingenting*
åhhh... Vad vacker du är!!! Ser ju inte alls ut som Dr Phil juh!
Tack flickor. Ni är för rara!
Tog mig bara 1.5 h att få ut en bild som är så mörk att vi inte syns.
Har så många fina bilder jag ville visa....
Ok... jag ger upp för idag...
Tar bort bilden jag lyckades lägga upp.
Tar gärna emot tips på vad som kan ha gått fel. Jag menar, lyckades jag med en bild så borde det bara vara att göra likadant EN GÅNG TILL????
Ha en trevlig helg allihop.
Vi har skrinlagt våra planer på en kryss utan kommer hålla oss hemma och mysa. Min älskling är hemma och målar köket ett sista varv nu. Sen är vi klara....för denna gång...
*skakar av rädsla för kommande renoveringar***
hihi m2b går runt och känner sig förtryckt eftersom jag nyper honom i rumpan hela tiden :D
Tizzeltazz : Jag kan nypa lite jag med! *nyp,nyp*
>>> Problem med att lägga ut bilder?
Brudgum 2008 : Inga problem här inte! Solen skiner och vi har fått se en bild på Kristina07 (som INTE ser ut som Dr Phil!)... Nu dricker vi vuxenfestis allihop! Skål!
>>> Okej, vad bra. Jag orkar inte bläddra tillbaks, men vuxenfestis, vad är det?
En 1-liters vintetra med ett sugrör i!