PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Vaddå! Äwr inte duuu en feschish?!! *hick* Du gillar inte mej!!!! *hysteriskt fyllehulkande* UUÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!
meeen... Jag är visst en festis!!! *försöker dricka i kapp* yeeaahhhh....
Allvarligt - är man konstig om man knäcker en starköl nu? Blev lite sugen på vuxenläsk...
Tycker jag inte! Jag funderade faktiskt på samma sak! Det är ju trots allt FREDAG!!!
Hehehe, jag som hade lovat min man att träffas på fiket och plugg-fika typ NU. Oooops :p
Vi får nog ta hand om Miffolina tjejer. Det verkar som hon behöver köras hem. Denna sprit denna sprit.
*oOOOOoooooOOOOOOO skedfngermonstret*
hey zukigirl
mina försök att övertala den där sablas blivande mannen jag har att döpa en framtida son till ulvhedin eller heike gick ju inte så sabla bra då... *muttrar*
fnger? jaha. det där gick ju bra :)
åh...har ni fest eller?
Mina kollegor sabbar för mig. När jag går ut i fikarummet för att hämta lite yougurt efter att ha tränat på lunchen så står det en skylt "Ta en bulle så blir du på kanelen" och en påse bullar.
Så nu sitter jag här med yougurt och en bulle. Kunde jag ju lika gärna hoppat över träningen???? (jag VET att det är bättre att träna och äta bulle än att bara äta bulle....) MEN VA' F*N skulle de ställa dit bullar för!
*Skicka festisen någon*