• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Sister of the Night

*slinker in i natten och konstaterar nöjt och mycket belåtet att det finns fler pervo Isfolksentusiaster i tråden än jag själv* :D

• Kristina07

*sjunger* "Åååhhh regnet det bara öser neeeer, och jag blir blöt om både skooor och struuumpor...." *tappar texten och nynnar vidare*

Helt allvarligt, ska det vara så här????

Blev fast i sängvärmen en extra timme imorse. Såååå gossigt!

• Kristina07

Zuki: Nu vill vi ha gurkrapporten!!!!

• Kristina07

...och burken, var i vårt avlånga land håller du till?

Måste ha missat det någonstans de senaste 187 sidorna....

• burken

Men Kristina då! Tror inte att jag meddelat destination: Mölndal.

Fredagsfrukost på jobbet. Mums.. och i en annan tråd var det prat på glass,, frågan är om man skall unna sig en sådan bytta ikväll eller imorgon i min ensamhet.

• Kristina07

Burken: Är du också solokvist? Zuki ska ju ägna helgen åt gurkprovning....

Hadu... jag bodde en jättekort period i Mölndal i min yngsta ungdom (runt 18 års strecket) bakom någon stor fabrik.... Minns inte ens vad gatan hette.

Jag klev upp på vågen igår morse och har haft ångest ända sen dess. Fffnnn... har INGEN motståndskraft mot god mat och godsaker.

• burken

Mölndal är trevligt som bara den! Har inte bott här så länge men ändå. Lite lagom så där och så har man den stora stada precis runt hörnet.

Jamen visst jag är solokvist i helgen, svensexa annalkas säger de som vet. Till skillnad mot vissa andra så vet jag inte något alls what so ever, fick reda på igår att de kommer på morgonen någongång..he he. Skall bli roligt!

Glassbyttan och film lockar rejalt på lördag kväll kan jag säga. Något bra tips om film? Åt dramahållet till

• Kristina07

hmmm.... jag tittar bara på barnfilmer nuförtiden.

Harry Potter var den senaste filmen jag såg.

Masjävlar tyckte jag var mas-bra om du inte har sett den. Senaste bondfilmen såg vi föresten, den var ur-dålig.

Annars kan jag rekomendera lite böcker. Föredrar själv ett glas vin och en god bok framför film och glass.

Camilla Läckberg läser jag nu,
    och Stig Larssons böcker som "alla" läser i sommar. Och inte att förglömma den sista Harry Potter boken.

• åsita

GOOOOOD MOOOOORNING!!!!!

Alltså seriöst, vad är det som burken jobbar med egentligen. Väntar fortfarande på svar....

• burken

God mooooooooooooooooorgon i ottan!

Jag är en sekr! Så så spännande var det med det.

Bok... älskar oxå böcker men har nog spetsat in mig på en film. Funderar på diamondfeber eller vad det nu var med leo.

Läckberg är bra!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!