• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Kristina07

Jag minns Dame Edna.

"åsita.... Berätta nu, hur känns det?
    Har mannen varit dum vid dig, ska jag prata allvar med honom?"

• burken

I dont like his fluids

Är det inte meningen att man skall älska allt! hos sin man?

Go Ricki Go ricki!

• Mr Perfect´s blivande fru
    Hahahaha jag döööööör av skrattkramp!
  • Kristina07

Och är han inte snäll mot dig, så byter vi ut honom.

Vad sägs om Persbrant, han verkar väl vara ett charmtroll... Eller.... *shit* kan inte komma på några trevliga karlar, förutom min då.

Och min systers man. Han är SÅ himla trevlig att jag undrar vad han gör med min små-puckade syster.

• zukigirl

men... Jag råkar avsky just Jerry Springer-show! Jag VILL inte vara han! K

• burken

Talk to the hand!

* Sätter upp handen i motvärn"

• Mr Perfect´s blivande fru

zukigirl
    då får du välja på Oprah, Sally eller Dame Edna

• Kristina07

Jag gillade också det där med att man måste älska allt!

Kan säga att hans svettiga strumpor är inget jag ramar in och hänger på väggen direkt...

• åsita

Ska vi bjuda in ramlösa och brudgum 2008. Skulle vara kul att höra hur de analyserar...

ok

Min man har aldrig varit dum mot mig, han är en jävel på att grilla, är alltid duktig med komplimanger och ( detta är sant) han överraskar mig titt som tätt.

Men...han ställer alltid skorna i vardagsrummet, glömmer lixom att ta av dem i hallen på något sätt...

Varsågoda pöbeln! Ge mig vad ni har!

• Kristina07

Såg ni klippet på youtube när jag (dvs. Dr. Phil) gjorde processen kort med några "damer" som lurat till sig pengar genom att utge sig för att jobba åt honom...

Han är för go'

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!