• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • åsita

Du kan få några av mina kids från skolan. Vilka vill du ha? det är bara att välja och vraka, de finns i alla möjliga former och sorter.

• Mr Perfect´s blivande fru

Hello, brajds!

Sitter ni och fläskar i er chips och popcorn utan mig??? Snål-kärringar

• åsita

Zuki

Vad frågade du honom om då? *nyfiken*

• zukigirl

Mr Perfect´s blivande fru: Jag har inte heller blivit bjuden du! Tydligen skillnad på folk o folk här! *flinar* Följ med på krogen istället!

• åsita

Har vi tur så börjar det att hända grejer på en annan tråd....

• åsita

Kan tipsa om ett visst risbrännvin, det fanns tydligen kvar en del i flaskan....

• zukigirl

åsita :
    Frågade vad en zynx var för något? En Lynx är ju en lo så jag bara undrade helt stilla om en zynx då var en korsning mellan en zebra och en Lo? En Zlo? Väldigt viktig fråga tycker jag!

• Mr Perfect´s blivande fru

zukigirl
    JAAA, vi går på krogen! Tror du dom har öppnat än?

• zukigirl

Risbrännvin!!?? Uhhh... låter farligt. Har ni druckit Jugoslaviskt plommonbrännvin någon gång då? Smakar inte alls illa men totalt fullkommligt förödande!

• zukigirl

Mr Perfect´s blivande fru : *tittar på klockan* hmmm... nä vi får nog vänta lite.... jag bor ju inte i nån metropol precis!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!