PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Du kan få några av mina kids från skolan. Vilka vill du ha? det är bara att välja och vraka, de finns i alla möjliga former och sorter.
Hello, brajds!
Sitter ni och fläskar i er chips och popcorn utan mig??? Snål-kärringar
Zuki
Vad frågade du honom om då? *nyfiken*
Mr Perfect´s blivande fru: Jag har inte heller blivit bjuden du! Tydligen skillnad på folk o folk här! *flinar* Följ med på krogen istället!
Har vi tur så börjar det att hända grejer på en annan tråd....
Kan tipsa om ett visst risbrännvin, det fanns tydligen kvar en del i flaskan....
åsita :
Frågade vad en zynx var för något? En Lynx är ju en lo så jag bara undrade helt stilla om en zynx då var en korsning mellan en zebra och en Lo? En Zlo? Väldigt viktig fråga tycker jag!
zukigirl
JAAA, vi går på krogen! Tror du dom har öppnat än?
Risbrännvin!!?? Uhhh... låter farligt. Har ni druckit Jugoslaviskt plommonbrännvin någon gång då? Smakar inte alls illa men totalt fullkommligt förödande!
Mr Perfect´s blivande fru : *tittar på klockan* hmmm... nä vi får nog vänta lite.... jag bor ju inte i nån metropol precis!