• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Marskatt

kentfantast
    Om det ändå vore telefonkö, då skulle jag vara överlycklig! Men folk som sover till efter lunch o som man får jaga som en liten blå iller, det är mindre kul... med andra ord blir det många "tomma" samtal när man bara sitter o väntar på att deras mobilsvar ska ta över. Suck! Men idag har jag faktiskt överlämnat två "ärenden" till ett par a-kassor. Man är ju inte tillgänglig för arbetsmarknaden om man inte ens svarar i telefon (i flera dagar i sträck, o upprepade gånger) o när man väl svarar så kan man inte ta en enda tur fast man inte har nåt annat jobb. Känner mig inte så snäll precis, men vad gör man?! Är rätt less på alla som bara vill jobba om kompisen jobbar samtidigt o om man får jobba med "rätt" ungdom (i ett särskilt boende), o om man får välja arbetstider själv, o om man kan gå hem tidigare fast få lön till den tid man skulle jobbat till osv... Blä! Ursäkta att jag kräkte ur mig här...

• Kristina07

Känner ett oresonligt sug efter kladdkaka med grädde och hallon. Och Champagne till det då.

...blask.. *då har du druckit fel typ*

• Marskatt

zuki
    Du kan få vårt kinesiska risbrännvin om du vill, det är grejer det!

• åsita

Marskatt

Du vet väl om att på den här tråden så MÅSTE man dela med sig till alla. Kinesiskt risbrännvin sa du...låter intressant.

• åsita

Marskatt

Kom nyss på att du faktiskt alldeles nyss delade med dig av din arbetssituation till alla. SÅ då behöver du inte dela med dig av spriten, om du inte hemskt gärna vill alltså....

• Kristina07

Ungefär som kubansk whiskey kanske.

Det är iallafall starkare än det smakar gott. Gick inte ens att göra Irish Coffee på.

*Skicka över lite popcorn då i brist på kladdkaka*

• Marskatt

Fast grejen är att jag gärna delar med mig av det där kinesiska... Vi hade fest i lördags, riktigt röjarparty, men det är ändå 3/4 kvar av flaskan... så då kan ni ju tänka er själva! Ändå var det ju varianten utan orm, men folk är väl kräsna helt enkelt!

• Marskatt

Hörrödu Kristina! Eftersom alla delar med sig här (eller säger ni bara så?!) så får du se till att skicka hit lite av den där kladdkakan med grädde o hallon också! För nu ska jag ha rast innan jag går över o gör min tid i "barngruppen" som det så fint kallas... måste ju ha nåt att stå mig på tills 21 ikväll ju!

• Marskatt

Champagnen kan du ha på kylning tills jag slutar så är du snäll!

• åsita

Marskatt

Vi delar faktiskt med oss här, men bara om man bjuder tillbaka!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!