• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Sister of the Night

Apropå allsång, alltså! ;)
    *bilder på packade kroggäster som sluddrar med i refrängen dyker opåkallat opp* :D :D :D

• Mr Perfect´s blivande fru

Nej nu ska jag dyka ner i sängen med min nya bok....

Vi tar väl en godnattvisa också för säkerhets skull. Just for you Sister of the Night

Bliiiiiiinka liiiiiilla stjääääärna dääääääär hur jag undrar var du ääääääääär, fjääääärran lockar du min syyyyyyyn, lik en diamant i skyyyyyyyyyn bliiiinka liiiilla stjääääääääärna dääääääär, hur jag undrar var du ääääär

Nattinatt Sister

• Sister of the Night

*vinkar godnatt å gott det går med båda händerna upptagna av kastrull-lock*

Nattinatt

• Kristina07

*kliver in och vinkar godmorgon*

Vilken händelserik kväll/natt det var på BT.

Och hemmar har vi slipat och målat och satt tape överallt och rensat ogräs och bara varit SÅ duktiga.

Lyckades efter mycket om och men få fram klänningsbilden.

Men feminist tråden hittar jag inte. Där hade jag velat vara med! Har träffat få svenskar som är så anti-feministiska som jag är. Hade kunant vara kul!

Nu ska jag gå och morgon fika så får vi se om någon annat vaknat när jag kommer tillbaks.

• zukigirl

åhåh... Ängel med dolda horn va? JAG jar läst isfolket iaf! Godmorgon alla glada.... Förstår inte vad jag gör uppe vid den här tiden...*går o lägger mig igen*

• burken

God morgon!

Ägget kokade nästan för länge!

Är det inte dags för lite popcorn snart?

"Kors vad det vimlar av segel idag" *nynnar* lite.. (Det har visst varit lite vind i seglen sedan jag gick hem för dagen igår)

Thank god att inte alla tar sig på lika stort allvar..

Nu skall jag äta ägg!

• åsita

Vadan allt detta sjungande på nätterna?

• åsita

*sitter och väntar på en ny spännande tråd att läsa*

Den här tråden är ju spännande men... de e lixom lite dåligt med action i den just nu...

Burken

Är du färdigäten med ägget snart? Seriöst hur lång tid kan det ta att äta ett ägg?

• Mr Perfect´s blivande fru

jooo, jag var så ensam och fick lov att muntra upp mig på egen hand.... Därav sjungandet. Och sen kom "Sister" och hon njöt så av skönsången att jag fortsatte

• åsita

skönsången....nja jag vet inte jag....

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!