• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Anja 19 juli 2008

Annim

åhhh vad skönt!!! Så lättad du måste vara! Vilket äventyr...

Angående ringar så har jag ju varit stensäker fram till för ett tag sen... Ville ju då ha ringen som är överst i min bröllopsblogg men nu har jag kanske ändrat mig lite och vill ha en ring som inte är fullt så bred.

Skrev ett inlägg i min blogg om det. De som ej sett det får gärna kolla:

anjasbrollops.blogg.se/1187905562_vigselringen.html

Är alltså ringen längst upp i bloggen, högra hörnet som jag varit bestämd på, men sedan började jag tveka och la in några andra ringar som jag bad folk rösta på...

Förlovningringarna är vitguld, lite kantiga, helt släta. Älskar dem :) Passar inte alls i rödguld, gillar inte rödguld överhuvudtaget!

• Mrs  B

Nu börjar det bli lite nervöst så nu gör man allt för att stilla sina nerver.

Sonen är på dagis mellan 9-14 så jag har passat på att städa huset, dammsugit hela huset plus uterum och balkong och sen har jag tvättat alla golven också. Puh!!!!!!!!!

Nu blir det en paus innan städningen fortsätter.

I eftermiddag ska vi sedan hämta alla ringarna i stan och festprogrammet hos mina föräldrar (pappa har kopierat på jobbet).

Nu är vi snart där!!!!!!!!!!!!!! :--D

Annim
    Vad skönt att allt löste sig till slut!!!
    Ingen rolig sits du var i där.....

• Pumpkin

Annim: Hääärligt! Åh så skönt!

Jag vet väl typ hur min ring ska se ut, det är inte så komplicerat faktiskt - en solitär är jag ute efter! Med kloinfattning Ska ju göra den av eget guld och köpa sten/ar till, funderar på att kanske ha någon liten sten på vardera sidan om det stooora

• Anettan73

Anja- Och alla röstade på 2an förutom jag

Tycker 3an e as snygg....

• Waersta

Åh vad härligt!! Ta det lugnt nu!

Mrs B skrev 2007-09-13 11:08:47 följande:

Nu börjar det bli lite nervöst så nu gör man allt för att stilla sina nerver. Sonen är på dagis mellan 9-14 så jag har passat på att städa huset, dammsugit hela huset plus uterum och balkong och sen har jag tvättat alla golven också. Puh!!!!!!!!!Nu blir det en paus innan städningen fortsätter. I eftermiddag ska vi sedan hämta alla ringarna i stan och festprogrammet hos mina föräldrar (pappa har kopierat på jobbet). Nu är vi snart där!!!!!!!!!!!!!! :--DAnnimVad skönt att allt löste sig till slut!!!Ingen rolig sits du var i där.....
  • Waersta

Ja men det tycker ju jag med.

Anettan73 skrev 2007-09-13 11:34:56 följande:
    Anja- Och alla röstade på 2an förutom jag Tycker 3an e as snygg....
  • Mrs  B

Waersta

Nu ska jag ta det lugnt för nu är huset klart!!!!

Snart väntar en dusch och sen hämtning på dagis vid två.

• Waersta

Åh vad härligt. Själv har jag 3 timmar kvar till jag slutar.

Mrs B skrev 2007-09-13 12:14:48 följande:

WaerstaNu ska jag ta det lugnt för nu är huset klart!!!!Snart väntar en dusch och sen hämtning på dagis vid två.
  • fru madlin

Bara kikar förbi en snabbis, blir inte så mycket BT-surfande numer - känns som det är förbi för en annan. Att hålla tempot här inne hinner man ju inte med *s* Har inte glömt bort er iallafall!

Nu har man krånglat klart, nästan.. med namnbytet! Det är en djungel efter bröllopet också! ;) Passet är fixat och kommer nästa vecka, namnändring på diverse saker som klädkataloger, ikea osv håller jag fortfarande på o ringer o ändrar. Förnyelse om körkort med nytt kort och namnunderskrift ska läggas på lådan idag, har haft de lite krångligt o hittat en fotoautomat så det har dragit ut på tiden. Mer då... jo banken är väl de sista, men såg att de ändrat efternamn på internetbanken iallafall när jag loggade in sist. Ska förbi där någon dag o byta dosa (den är trasig) och beställa nytt uttagskort o visakort. Vill ju ha en fin bröllopsbild på kortet också, såklart! Sån där personlig bild som man kan få beställa för en hundring. Maken har redan beställt ett nytt med en av bröllopskorten han gillade mest.

Ska väl försöka fixa tack-korten någon dag med, framkallat kort till små minialbum också som de närmaste kommer få med 6 bilder i var.

Annars är det mest åter till vardagen igen, vi räknar ner dagarna till November nu så vi kan pysa iväg på bröllopsresa :)

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7