• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Pumpkin

Waersta: Hur exakt har du tänkt designa ringen?

• Alvaereva

drömbrud:
    tyvärr inte! jag hatar att gå till frisören så jag gör det väldigt sällan. har nog varit där två gånger sen jag flyttade till sthlm för två år sen. och då har jag bara fixat topparna

pumpkin:
    du undrade om man får erkänna att man rapar som tjej. SJÄLVKLART!!
    jag brukar hålla en liten utläggning om att det är sååå mycket bättre att rapa. ut ska det ju och får det inte komma uppifrån så kommer det nerifrån och då är det garanterat fler som lyfter på ögonbrynen

snitte:
    jag var faktiskt rätt förvånad över att jag var gravid. helt chockad i typ en vecka. det känns verkligen som ett mirakel att hon håller på och lever om inuti mej nu och ska komma ut om mindre än tre månader! häftig känsla!

mrs b:
    det låter väldigt gott! kanske snor jag ditt recept och gör en tårta utifrån det

nu är jag färdig med bullbaket! har "bara" ätit fyra bullar, heheh! idag har jag också vart en sväng på stan, och jag kunde gå helt normalt! jag har inte erkänt för kiropraktorn att jag haft ont mellan benen för jag ville inte att han skulle vara där o trycka, men nu i förrgår så var jag bara tvungen för jag hade så ont. han tryckte lite på en punkt och nu är det såpass bra att jag inte behöver vagga fram som en anka längre! på en halvtimme fick han bort den allra värsta foglossningen, jippie!! fyfan va han är grym alltså!

förresten, var det fler som såg gilmore girls igår? jag lipade som en tok typ hela programmet för jag mindes hur det var när jag skulle flytta ifrån mamma till sthlm. hon sa hela tiden att jag inte skulle komma tillbaka för att jag skulle hitta min man här. usch vad hemskt det var att flytta från lilla mamsen. men jag fick det ju bra här ändå och man kan ju inte bo me mamma hela livet.
    sen lipade jag också för att jag tänkte på hur fint det ska bli att få gå på min dotters skolavslutningar i framtiden. jag är väl för lipig alltså!

• Waersta

Ska se om jag kan förklara bra.

Om du tittar på denna www.hellkes.se/index.php&cat=6&prod=30

Ungefär så.. men guldranden ska vara smalare och så ska det vara rosa stenar i mitten av det vita guldet. Ringen kommer inte vara symetrisk.

www.hellkes.se/index.php&cat=7&prod=55 typ så fast inte matt och med rosa stenar runt om.

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-12 20:48:42 följande:

Waersta: Hur exakt har du tänkt designa ringen?
  • Pumpkin

Hmm... Okej.

Waersta skrev 2007-09-13 08:07:17 följande:
    Ska se om jag kan förklara bra. Om du tittar på denna www.hellkes.se/index.phpUngefär så.. men guldranden ska vara smalare och så ska det vara rosa stenar i mitten av det vita guldet. Ringen kommer inte vara symetrisk. www.hellkes.se/index.php typ så fast inte matt och med rosa stenar runt om. Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-12 20:48:42 följande:
  • Pumpkin

Alva: Du har helt rätt angående raparna!

Skönt att du kunde gå som en normal människa på stan för en gångs skull, kan tänka mig att vaggningen börjar bli ganska tröttsam

• Waersta

Vad hummar du för? Berätta hur du tänker.

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-13 08:10:08 följande:

Hmm... Okej.
  • Pumpkin

Jag tycker om att humma
    Hur jag tänker? Att huvudsaken är att du blir nöjd med din ring, men det är inte min smak

Tack för att du visade den där rödguldsringen med safirer - det ger mig nytt hopp!

Waersta skrev 2007-09-13 08:18:11 följande:
    Vad hummar du för? Berätta hur du tänker. Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-13 08:10:08 följande:
Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7