• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Waersta

men jag har en förlovningsring i rött guld.. därför som vigelringen blir tvåfärgad.

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-12 15:30:44 följande:

Tyvärr så passar inte jag i vitt guld Fast just nu är jag grymt sugen på att köpa en vitguldsring i alla fall, men då matchar den inte med förlovningsringen.
  • Pumpkin

Fast jag gillar inte kombinationen rött guld/vitt guld

• Snitte- 5/7-2008

Hello ladies!

Annim : himla skit med bilen då! :[ och skiiiit med den viktiga informationen... jag jobbar också så.... gaaah! men jag tror allvarligt inte att någon bryr sig att läsa det... hoppas inte det iallfall! USch vad tråkigt att du haft så dålig erfarenhet av försäkringskassan .. :( klart vi finns här och stöttar dig!!
    Jätte söt klänning föresten, ser fram emot fler bilder på den sen när du får den :)

Waersta och pumkin: hihi jag ville med ha rosa stenar i... men samm problem som pumkin... rödguldsring och vill inte matcha. :(

Ina: åh.. visste inte att du haft missfall förut... usch, vet att du var "förvånad" när du fick beskedet och vi har ju diskuterat adoption mycket förut, men tänk vad underbart att du har en liten flicka som växer i dig nu då! :D *glädjeskutt*

• Snitte- 5/7-2008

Mrs B: hihi "vill man vara fin får man lida pin.. " :) hihi usch att låta någon annan noppa brynen, aj aj aj vad ont.. :) jag har färgat fransarna på salong EN gång och jag gör ALDRIG om det, höll på att bli blind kändes det som :( hon kletade sån där frätande tjaffs i ögat på mig *snyft*

så, nä, har alltid färgat hemma och kommer göra det i fortsättningen med... har JÄTTEljusa bryn och fransar så jag måste nästan färga... eller måla.. :)

• drömbrud

På tal om färgnign! Jag måste gå o färga det!! Gifter mig om 38 dagar och har vääärsta rufset!

Tips på bästa salongerna i sthlm önskas.. Har aldrig varit helt nöjd

Har inte bokat tid för frisyren heller !!!!!!!!!!!

• Anettan73

nä då. Jag läste ikapp o sen laga jag middag....

Har du inte provsatt upp håret iheller??? Hur vågar du
    D e väl jag som e feg... hon jag ska ha får sätta upp det ett X antal gånger gissar jag på

• drömbrud

Nope.. inget! Måste fix adet nästa vecka! Är helt ledig då

• Mrs  B

Anettan73
    Ja, det var verkligen supergott när vi provade och jag ser mycket framemot lördagens middag.

Alvaereva
    Tårtan (eller bakelserna som vi ska ha) täcks med den vita chokladmoussen för det gick inte så bra med vit marsipan på små hjärtformade bakelser.

Snitte
    Ja, "vill man vara fin får man lida pin" var just det jag tänkte på igår när jag låg där och hade ont.
    Jag har också jätteljusa fransar och ögonbryn och detta blev bra, men vill inte göra om det allt för många gånger pga smärtan och priset.

• drömbrud

Har ni (som bor i sthlm) ngn bra frisör att tipsa om?

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7