• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Waersta

Du får gärna humma. Men jag vill höra hur andra tänket. MEN jag skulle ju kunna beställa en ring och om jag inte blir nöjd så är det ju bara att skicka tebax den.

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-13 08:31:29 följande:

Jag tycker om att humma Hur jag tänker? Att huvudsaken är att du blir nöjd med din ring, men det är inte min smak Tack för att du visade den där rödguldsringen med safirer - det ger mig nytt hopp!
  • Pumpkin

Waersta: Alltså, jag tänker såhär angående designen: Du säger att du ska ha en vigselring i två färger för att den ska matcha vigselringen, men det känns (tycker jag!) lite onödigt eftersom två färger på EN ring matchar ju inte bättre än två färger på TVÅ olika ringar. Förstår du hur jag menar? Så om det är det enda skälet till att ha två färger på viselringen så förstår jag inte riktigt, är det av ett annat skäl så är det en annan sak Sen gillar jag symmetri på ringar, men det är en annan fråga

• Pumpkin

Det kan jag tänka mig hade blivit läckert! Men nu får du ju inte samma effekt, vitguldet är bara på ena sidan av guldet, så då känns den där extra strimman med guld onödig - enligt mig

Waersta skrev 2007-09-13 09:29:40 följande:
    www.familjeliv.se/krypin/waersta/gallery/phpi...Denna hade jag tänkt ha som vigselring först, då skulle jag ha två av den, en på varje sida om förlovningsringen. Med guldet mot förlovningsringen. Blev jättefint!! Därför som jag tänkte att jag skulle ha ringen tvåfärgad..
  • Pumpkin

Men huvudsaken är att man själv är nöjd ju

• Anettan73

Det finns en djungel med ringar där ute!!!!

Jag har ett problem.. jag e rädd jag tröttnar på denna jag har sett ut... Fast den e så enkel...

• Annim

Nu är jag glad igen! Snacka om att känslorna går rena rama berg-o-dalbanan!

Ni förstår min gubbe hade luskat lite på jobbet och en arbetskamrat kunde ge honom info om vart han trodde att bilen kunde finnas...Så vi beslutade oss för att åka dit och kolla.
    De lilla samhället ligger ungefär 10-15 km härifrån.
    Väl där åker vi runt lite hittar ingen bil. Men innan vi åker därifrån så ser vi ett gäng killar tjejer som står och snackar mitt på vägen. Vi fårgar dem och en kille som satt i sin bil med nervevad ruta hör vad jag frågar de andra om.
    Så han säger:-Söker du en blå saab! Ja säger jag! Sedan säger han registreringsnr på min bil. Ja det är min bil säger jag.
    Han visar oss vägen till en liten skogsdunge i samhället.
    Där står min bil!!!
    Vi stannar där och väntar in polisen! Får inte röra bilen förräns de har gått igenom den.
    Och alla mina grejer finns kvar!! *pustar ut*
    Inga papper försvunna, ingenting.
    De hade t.om varit så snälla att de hade lagt den bakåtvända bilbarnstolen som vi hade fram i kofferten!

Tydligen visste både polisen och den här killen som visade oss vägen till bilen vilka det var som tagit den.
    Ett par pundare som behövde bil snabbt och de hade nycklar till bilen. Eftersom bilen är rätt gammal är den lätt att ta sig in i och lätt att starta utan rätt nyckel.
    Men nu står den här hemma igen! *Glad* Hoppas vi får behålla den nu fram tills vi själva beslutar oss för att vi int evill ha den.

Jag är sååå trött idag! Det tog energi av mig att först vara så jädrans förbannad, sedan ledsen och sedan förbannad igen.

Men till ämnet som vi egentligen ska diskutera här:
    Ser att ni talar om ringar! Har ni andra bestämt er för vad ni ska ha för ring?
    Vi har inte kollat så mycket än men jag vet på ett ungefär hur jag vill att den ska se ut.
    Svårt att förklara men jag får väll sätta in bild i mitt galleri någon gång. Orkar inte leta upp någon bild just nu.

Nu ska jag ta hand om lite tvätt och försöka komma iväg med barnen till lekparken. De behöver springa av sig lite energi.

Ha det bra tjejer idag! O tack för att ni "lyssnat"! =)

• Anettan73
    Annim skrev 2007-09-13 09:48:20 följande:
    Nu är jag glad igen! Snacka om att känslorna går rena rama berg-o-dalbanan!Ni förstår min gubbe hade luskat lite på jobbet och en arbetskamrat kunde ge honom info om vart han trodde att bilen kunde finnas...Så vi beslutade oss för att åka dit och kolla.De lilla samhället ligger ungefär 10-15 km härifrån.Väl där åker vi runt lite hittar ingen bil. Men innan vi åker därifrån så ser vi ett gäng killar tjejer som står och snackar mitt på vägen. Vi fårgar dem och en kille som satt i sin bil med nervevad ruta hör vad jag frågar de andra om.Så han säger:-Söker du en blå saab! Ja säger jag! Sedan säger han registreringsnr på min bil. Ja det är min bil säger jag.Han visar oss vägen till en liten skogsdunge i samhället.Där står min bil!!!Vi stannar där och väntar in polisen! Får inte röra bilen förräns de har gått igenom den.Och alla mina grejer finns kvar!! *pustar ut*Inga papper försvunna, ingenting.De hade t.om varit så snälla att de hade lagt den bakåtvända bilbarnstolen som vi hade fram i kofferten!Tydligen visste både polisen och den här killen som visade oss vägen till bilen vilka det var som tagit den.Ett par pundare som behövde bil snabbt och de hade nycklar till bilen. Eftersom bilen är rätt gammal är den lätt att ta sig in i och lätt att starta utan rätt nyckel.Men nu står den här hemma igen! *Glad* Hoppas vi får behålla den nu fram tills vi själva beslutar oss för att vi int evill ha den.Jag är sååå trött idag! Det tog energi av mig att först vara så jädrans förbannad, sedan ledsen och sedan förbannad igen.Men till ämnet som vi egentligen ska diskutera här:Ser att ni talar om ringar! Har ni andra bestämt er för vad ni ska ha för ring?Vi har inte kollat så mycket än men jag vet på ett ungefär hur jag vill att den ska se ut.Svårt att förklara men jag får väll sätta in bild i mitt galleri någon gång. Orkar inte leta upp någon bild just nu.Nu ska jag ta hand om lite tvätt och försöka komma iväg med barnen till lekparken. De behöver springa av sig lite energi.Ha det bra tjejer idag! O tack för att ni "lyssnat"! =)
    Skönt att bilen och PAPPRENA kommit i rätta händer igen. Allra mest för din skull. Jag vet inte hur jag hade gjort. Förstår att du e utmattad av alla känslor som flugit fram genom kroppen...

Så glad för din skull...
Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7