• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Anja 19 juli 2008

snitte

Jag vill ju jättegärna se bilder på frisyren

Jag är så osäker på hurdana smycken jag ska ha... Måste prova till klänningen helt enkelt!

Det är den som får avgöra vad som passar... Det får ju inte bli för mycket utan allt måste harmoniera med vartannat

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

vad härligt ni har haft

Jag var oxå ute med gamla vänner igår och hade supermysigt... Det är verkligen extra kul att gå ut med människor som man träffar väldigt sällan

• Pumpkin

Godmorgon tjejer!
    Nu BÖRJAR jag känna mig som en människa igen, även om jag fortfarande är grymt trött efter helgens bravader. Igår mådde jag då inte bra alls, men det var det värt
    Dock börjar jag ledsna lite på att varje morgon starta dagen med att desperat tänka "Åh vad jag längtar tills jag får sova igen". Jag känner att det tankemönstret tär på mitt psyke, men det är verkligen det enda jag kan tänka på när jag vet att jag ska åka buss, pendeltåg och tvärbana t/r under dagen... Blä!

Mrs B: Härligt att ni fick en toppendag! Hoppas ni får det mysigt i Göteborg med Sen ser vi framemot både berättelse och bilder

Anja och Pärlplattan: Ja, visst är det superkul! Jag hade ju inte träffat nån av dem (förutom min bästa kompis då) på 4 år! Så det var verkligen på tiden Nu har vi planerat en till träff om en månad, då vi är 4 stycken som ska ner till Linköping och hälsa på massa gamla klasskompisar som pluggar och/eller jobbar där

• Pumpkin

Dock kan jag säga att det var lite skumt i början av kvällen att se mitt ex sitta bredvid Lasse i soffan Exet heter dessutom Basse, så det blev en hel del felsägningar under kvällen från flera håll

• Stjärnis

MrsD: STORT GRATTIS!! Längtar efter att få höra din berättelse! Hoppas ni får jättemysiga dagar här i Gbg och att stan visar sig från sin bästa sida.. Just nu mulnar det på

Anja: Vad bra att man kan justera storlekerna så, är toppen eftersom jag vill gå ner lite til. Jag ska i alla fall försöka tappa 3,5 kg till.

Snitte: Vad kul att festen blev lyckad, trots ryggskottet. Är du bättre i ryggen idag?

Pumpkin: Hur lång resväg har du enkel väg? Förstår att det är jobbigt att pendla. Jag går upp ca 05:30 varje morgon för att pendla ca 50 minuter till jobbet. Vissa dagar skulle man göra ALLT för att få sova.

Pärlplattan: Nu är dte snart dags för dig. Vad roligt! Visst var det i helgen som gått som din syster skulle komma? Eller minns jag fel? Hade ni dte bra?

• Pumpkin

stjärngudinnan: Jag går upp samtidigt som dig då Har drygt 3 mil enkel väg, det tar 1 timme och 20 minuter dörr till dörr ungefär. Och sen samma sak hem Blä!

Snitte: Så roligt att festen blev lyckad! Hoppas ryggen känns bättre nu

• Stjärnis

Pumpkin: Jag försöker passa på att sova, läsa eller planera bröllop under pendlingen. Just nu rimmar jag för fullt om gästerna på bussen Jag har lyckats få ihop ca 40st rim nu.. Riktigt roligt faktiskt! Vissa personer kommer jag nog vänta med att rimma på tills jag vet om de verkligen kommer, dvs sådana som vi inte känner så bra exv. nya partners osv. Då är det grymt svårt att komma på ngt. Vad har du för planer för dagen då? Mer än jobb?

• Pumpkin

stjärngudinnan: Jag passar iofs på att läsa böcker och bläddra i Metro/PunktSE/City, men jag önskar ändå att jag slapp pendlingen alltså. Känns som att jag inte har något liv om jag ska vara ärlig. Jag kliver upp, åker till jobbet, jobbar, åker hem, äter och sover - i princip. Just den delen av livskvalitet har verkligen försämrats efter flytten, man lever för helgerna liksom. Men andra saker har blivit bättre såklart

Har inget förutom jobb inplanerat... Vill mest bara hem och sova Själv då?

• Stjärnis

Pumpkin: Jag ska försöka sticka iväg och träna efter jobbet sen blir detnog inte så mycket mer. Kvällarna bli väldigt korta precis som du säger...

• Pumpkin

stjärngudinnan: Själv har jag träning på tisdagar och torsdagar, så imorgon blir det träning Ska bli skönt, blev ingen träning förra veckan...

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7