• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Annim

Hej tjejer!
    Hoppas att allt är bra med er! jag har landat igen återgått till mitt "lugna" (hahahaha) jag!

MrsB; Grattis! Det är välld u som är vårbrud jag kollade bara på inlägget vid trådstart och såg att det var dags för er! =)
    Vad roligt att det blev lyckat och njut nu av gubben på er smekmånad. *hehe*

Tränar ni andra mycket? Apropå träning jag har två step-up pass inbokade i veckan. Tisdagar och fredagar! försöker gå en x-tra gång iveckan oxå om det går. Sedan går jag ju mycket med stavar!
    Vad tränar ni andra för något?

Nu ska jag snart hämta barnen på dagis! Ha det gott tjejer vi "hörs"!

• Pumpkin

Annim: Jag tränar 2ggr i veckan på gym, sen försöker jag få in nån långpromenad då och då. Tränar mest för att forma kroppen, inte gå ner i vikt. Mycket praktiskt när man har en sambo vars jobb erbjuder gymkort för 300kr/år för anhöriga

• Alvaereva

bläblä, idag är en skitdag...
    inte nog med allt det andra, nu blöder jag också... läkaren kunde inte tala om varför utan bara konstatera att så var fallet. hon bad oss återkomma om det inte slutade. men när skulle det ha slutat innan jag skulle ringa liksom? ikväll, imorgon, om tre dar? jag känner mej helt vilsen och fattar ingenting, jag vet inte om mitt barn mår bra och jag känner mej bara allmänt panikslagen och ledsen...

• Pumpkin

Alva: Usch så hemskt! Blöder du fortfarande ikväll så skulle jag ringa och KRÄVA att få komma in omedelbums!

• Waersta

Nej, vad tråkigt. om du är orolig tycker jag att du ska ringa och fråga på förlossningen, säg att du är jätteorolig. De har fullförståelse.

Hoppas att det ordnar sig. *kram*

Alvaereva skrev 2007-09-17 13:35:16 följande:
    bläblä, idag är en skitdag... inte nog med allt det andra, nu blöder jag också... läkaren kunde inte tala om varför utan bara konstatera att så var fallet. hon bad oss återkomma om det inte slutade. men när skulle det ha slutat innan jag skulle ringa liksom? ikväll, imorgon, om tre dar? jag känner mej helt vilsen och fattar ingenting, jag vet inte om mitt barn mår bra och jag känner mej bara allmänt panikslagen och ledsen...
  • Waersta

Jag har också tre mil till jobbet.. men jag tar bilen så det tar bara 20 minuter.

• Pumpkin

Jag önskar jag kunde ta bilen, men det finns liksom egentligen ingen anledning - trafiken är hemsk på morgonen så det skulle ändå ta lång tid, det kostar skjortan i längden och det är värdelöst för miljön. Så enda lösningen för mig är helt enkelt att hitta ett annat jobb.

Waersta skrev 2007-09-17 13:42:40 följande:
    Jag har också tre mil till jobbet.. men jag tar bilen så det tar bara 20 minuter.
  • Waersta

Jo jag förstod att det var så.. jag kan inte åka kollektivt. Då får jag typ åka 10 mil extra för att komma hit.

Jag har en liiten väg att åka på, motorväg en pyttebit, sen en liten väg igen och sen är jag framme.

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-17 13:49:33 följande:

Jag önskar jag kunde ta bilen, men det finns liksom egentligen ingen anledning - trafiken är hemsk på morgonen så det skulle ändå ta lång tid, det kostar skjortan i längden och det är värdelöst för miljön. Så enda lösningen för mig är helt enkelt att hitta ett annat jobb.
  • Pumpkin

Bekvämt
    Men jag måste säga att jag älskar våra bensinräkningar nu sen vi flyttade - ingen av oss pendlar med bil längre

Waersta skrev 2007-09-17 13:57:01 följande:
    Jo jag förstod att det var så.. jag kan inte åka kollektivt. Då får jag typ åka 10 mil extra för att komma hit. Jag har en liiten väg att åka på, motorväg en pyttebit, sen en liten väg igen och sen är jag framme. Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-17 13:49:33 följande:
  • Alvaereva

waersta:
    dom har noll förståelse. det var där jag var på undersökning. läkaren jag fick fattade jag ingenting av. det var femte gången jag var på förlossningen och dom börjar bli trötta på mej där.

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7