• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Alvaereva

pumpkin:
    ni har ju ett tag kvar att tänka på olika grejer. och EGENTLIGEN är det ju inte alla småsaker som är det viktiga, typ som vilken blomsort man hade, eller vilket band som spelade. även om det känns som att det gällde livet när man planerade.
    det viktigaste är att ni blir gifta, och där har ni ju iallafall redan bestämt er

• Pumpkin

Pärlplattan: Så långt hoppas jag att vi inte ska behöva gå

Alva: Ja, det har vi åtminstone bestämt Men det är sen ifrågasättandet börjar, redan på frågan "Var ska vi vara?". Och det kan ju vara hyfsat bra att fastställa det åtminstone

• Alvaereva

pumpkin.
    ja det är en fördel
    men ni får helt enkelt ta och bestämma er. lätt för mej att säga, hehe. jag hade ju egentligen inget val när vi bestämde vår plats. det var där vi ska vara eller inte alls ungefär.

• Pumpkin

Alva: Som du själv sa - lätt för dig att säga

Egentligen finns det bara en sak det hänger på (och nu kommer alla tycka att jag är SKITFÅNIG, men men...) och det är katterna. Ska vi gifta oss nån annanstans än i Södertälje så måste vi lösa deras situation på något fiffigt sätt. Endera kattvakt eller ta med dem och i dagsläget vet jag inte hur/om det går att lösa.

• Alvaereva

pumpkin:
    det är väl inte skitfånigt alls!! katter är bebisar och dom måste man tänka på faktiskt. men det går säkerligen att lösa. det finns ju kattvakter och kattpensionat!
    allt går att lösa!

• Pumpkin

Alva: Kattpensionat känns inte som ett OK alternativ tyvärr, då vår honkatt antagligen skulle smälla av eller något Nej men allvarligt talat, hon gillar verkligen inte främmande miljöer och att då lämna henne på ett kattpensionat utan oss i närheten känns bara grymt. Men kan vi få tag i någon vettig kattvakt så visst, "inga" problem! Synd att ni lär ha fullt upp mer er själva då

• Alvaereva

pumpkin:
    ja, vi skulle säkert kunna passa era katter, men jag vågar faktiskt inte lova något såhär långt innan. och jag förstår ju såklart att det inte är nog säkert för er, för ni vill ju såklart ha ett bestämt svar. eller det hade jag velat ha iallafall så man känner sej säker.
    men jag vet ju inte hur vi kommer ha det nästa sommar, jag ska jobba, adam ska vara hemma med bebisen och sen ska vi iväg till berlin med adams pappa, fast vi vet inte när... så det känns väldigt virrigt just nu.

• Pumpkin

Alva: Plus att ni själva ska gifta er bara några veckor innan, så det är klart att det blir tajt! Det förstår jag, men tack ändå
    Men nånstans är det ju så att vi måste ta en risk om vi ska byta ställe att gifta oss på, för vi måste ju boka snart liksom. Så endera hittar vi en kattvakt eller så får vi ta med dem och lösa det på något smidigt sätt Om vi skulle ändra oss alltså

• Snitte- 5/7-2008

Hej!

pumkin: i know! 600 är mycket!!
    Jag känner igen mig precis!! för några veckor sedan var vi "SÄKRA" på att flytta datumet till 11 januari vår 5 års dag.
    just för att ibland känns alla beslut så överväldigande! Men efter mångas komentarer så beslöt vi att hålla oss till plan A. Man måste låta det ta tid.. och allt velande hit och dit hör ju till eller hur ;)
    kan ni inte annonsera om någon bra kattvakt? om inte Ina kan.. :) Jag bor ju lite långt bort och gifter mig samma dag som ni så det kan ju bli liiiite tight för mig med ;)

Ina: hmn,, tråkigt att det inte känns bra fortfarande, men skönt att det slutat blöda iallafall!

• Pumpkin

Snitte: Haha, ja för dig blir det nog ännu tightare skulle jag tro
    Jo, visst kan vi annonsera, dels i trappuppgången och dels på t ex grannar.se, där vi faktiskt hittade en himla bra tjej som var kattvakt i julas. Ingenting är omöjligt säger de va? Men ja... Det är ju alltid "tänk om" och "tänk om inte" eller "vad händer om" osv. *suck*

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7