Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Ja... jag ville ju att vi skulle byta till ett gammalt släktnamn med N vägrar. Fast jag har sagt till honom att det är inte försent att byta än... hihi
Känns som om jag ljuger när jag säger mitt nya efternamn.. eller snarare tänker det. jag har nog inte sagt mitt nya namn till nån än.
Nickes: förr var jag också nattsuddare, men sedan jag började jobba, och alltid försöker vara på jobbet vid 7, så orkar jag inte längre... eller så har jag blivit gammal ;)
Carma: aha! Det är ju i krokarna! =) Jag komemr jättegärna och snyltar lite! Är ni hemma imorgon på dagen? (Eller idag snarare)
Addiz: Kul med valpar från släkten.
Jag genomlider nog kriser på flera områden just nu, namnbyte, vad ska jag göra av mitt jobb-kris, vill vara mammaledig igen-kris, ja o så lite till som jag kan ta i ett mail.
(Inget med bröllop o göra, bara annat familjegrejs)
Vad är boman för ras? Sväris har en softie, kan tänka mig att de är underbart söta som valpar, är ju björnigt gulliga som vuxna oxå
Passa på o plocka vinbär på dan imorgon, imorogn kväll kommer STORMEN
usch
Addiz: Vi (eller iaf jag) är hemma imorgon. Jag har fuskat rejält med bröllopsplanerandet idag, så det blir till att ta igen imorgon. Du/ni är välkomna.
Vet ni om det finns nån slags etikettregel om hur snart efter bröllopet man bör skicka tack-kort?
Nickes: Har för mig att jag har läst någonstans att man helst ska skicka dem inom en månad.
Aha ok. En månad känns som en lång tid, fast det har ju redan gått två veckor sen vi gifte oss!!!
Helt otroligt