Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Ingen fara Nickes! *energi-kram*
Ja, mitt företag är systerföretag, vi lastar folk istället...
Har tyvärr inte semester nu, vi hade 2 veckor i juni. Men skönt att det är helg iaf! :)
Tackar för kramen *suger åt mig lite energi*
Jaa jätteskönt med helg. Sitter o spanar på stenalines hemsida, blev sugen på att åka bort o bo på badhotellet en natt nästa vecka bara för att göra nåt annat men det verkar bara finnas enkelrum kvar.
(får åka själv och se det som en spa-övernattning *fniss*)
Hi hi :) Fast ibland är det ju jätteskönt att vara själv också, bara det inte blir för länge...
Nä sant. Sååå skönt att "vädra" hjärnan ibland. Ungefär vad jag gör nu, lilleman snarkar gött o pappan är ute med några kompisar.
Japp! Själv sitter jag och surfar järnet, medan min sambo syr på en pryl han ska ha till en vikingamarknad nästa vecka...
vikingamarknad i kungälv?
Sa han nåt förresten om det vi pratade om hos N? Det med dom två du vet, veckan efter...
Nja, Kungälv är denna helgen, vi åker till Danmark på onsdag (utan hund).
Nej, han sa inget egentligen, han frågade lite vad som hänt och jag förklarade, men han bryr sig inte så mycket om andras relationer, han har fullt upp att hålla reda på sina egna ;)
*skratt* vad bra. Man upptäcker ibland att världen är ganska liten. Alltid nån som känner nån!
Ja just det ja, hunden fick inte följa med Hade det ordnat sig med vovve-vakt?
Ja, pappa tar hand om honom, och om kissarna också... Men det blir lite tråkigt utan honom.