Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Addiz: Om jag inte har den kvar i min hotmail tror jag att jag kommer ihåg den. Jag skickar dig adress och telenr.
Aha, smart! =)
Addiz: Har mailat dig. Den godtog adressen så det borde ha funkat. Är det gmail.com?
Carma: japp, fick mailet och har svarat. Ringde precis lykke, men ingen som svarade. Jag åker mot hennes adress och försöker ringa igen om några minuter... Annars kanske jag får komma direkt till dig?
Hej så länge tjejer!
Jag hör av mig när jag närmar mig era respektive hus...
Ingen går säker... Moahaha ;)
usch o fy...nuhar jag suttit vid datorn precis hela dagen men äntligen är ALLT klart............. Körschema för dagen före B, dagen B och dagen efter B. Olika ordrar till folk som ska hjälpa till, små söta ordspråk som ska finnas i ramar inne på toaletterna, mitt hitler schema till serveringspersonalen och givetvis - FESTHÄFTET....Klappat o klart alltihop! Det enda som är kvar nu är 4ynka placeringskort..... Sen så!! Vi ska försöka fjäska till oss nycklarna till lokalen redan på tors så att vi kan duka på kvällen och bara ägna fredagen åt att ta det lugnt och njuta..DET hade varit såå gott.
jaja kram på er alla när ni nu tittar in!
MissP: Vad skönt att fått klart det mesta. Det låter som medicin för bröllopsnerverna.
MissP: Har du en massa stolar som vi kan få låna till vårt bröllop? Minns att du nämnt det nån gång, fast jag kanske kommer ihåg fel...
Hej alla!
Har haft en av best men och två av tärnorna på middag idag, det var jätteroligt! De gick precis nu...
lykke: tack för vinbären! Vilket vackert hus, och vilka välartade barn! =)
carma: du också: tack för vinbären! Kul att få sitta och prata lite!
God natt på er!
Hörs imorgon!
Linum - japp, en massa stolar har jag... och bord om det behövs.
Sitter uppe och ugglar men idag är det inte riktigt samma aktivitet. Kan absolut inte sova. Tror helt och till fullo att bröllopstressen kommer nu... Magen är helt bråkig och jag är sjukt uppe i varv. Var tvungen att gå upp för att inte väcka resten av familjen.
Sitter och skriver saker som jag INTE får glömma att göra...Hua!
Imorgon..eller idag fast senare, ska jag iväg och färga håret så att jag blir "piffig" och handla det som jag glömt. Sen kommer det säkert bli 70vändor till med saker som är glömda men tills vidare
Men mina 2 STORA problem! Uno - har gått i helt fel skor på jobbet + det onda jag hade i knäet och felbelastat så nu är min vänster fot inflammerad. Alltså hålfoten typ. Gör sjukt ONT! Och jag kan inte gå i högklackat...haltar ju t.o.m barfota!!!
Problemo numero dos är att jag krattade gräset idag...(vi är på landet) och har fått två DUNDERSBLÅSOR på insidan tummarna (har inga vana arbetar händer...) Då är frågan, vad tänkte jag då??? Pucko - 5dagar kvar till dagen B och jag har blåsor.. LÄCKERT!!!!
Någon som har tips på hur man får det att läka snabbt som attan??!?!?!?
Näe, nu har jag inte tid att hålla monolog längre....måste maila solisten och vår biluthyrare.
Natti natti