Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Svärmor har varit och "beställt" ny hund, valparna skulle tydligen födas denna helg så det ska bli kul att se vad det blir för vovvar i kullen!
Deras förra hund dog veckan före bröllopet
Nickes: Jag kan också vara en riktig nattsuddare fastän jag inte riktigt orkar. Tror det mest beror på att jag inte orkar att gå och lägga mig.
Nä inget nytt körkort än. Har bara fått ett registerutdrag från skatteverket där mitt nya efternamn står. Envis som jag är har jag ff skrivit mitt gamla namn. Kommer ta lång tid att vänja mig vid det nya + att jag just nu genomgår en efternamnskris *butter*
Carma: jag vet, han är mysigaste hunden i världen :)
Apropå sova och sånt, så börjar jag bli riktigt trött...
Har firat mormor som fyllde år idag, försökt göra diadem till bröllopet (kom på att jag saknade silvertråd), gjort ett första försök till smycke till mig och tärnorna inför bröllopet, varit i Kungälv och bokat kläder till m2b och två av hans best men...
Och imorgon tänkte jag ta mig till lykke och plocka lite svarta vinbär...
Nickes: Tråkigt med hunde som dog. Sådant känns alltid lite tungt. Me så kul med en valp. Min sväris har också köpt valp och jag bara läntar tills de kommer ner med honom. Fast då har han hunnit bli fem månader och inte så lite längre.
Nickes: Det måste kännas jättekonstigt att heta nåt annat?!? Man har ju haft sitt namn så länge, som ens identitet, och helt plötsligt heter man nåt annat, som om man gått under-cover eller nåt... ;)
Oj, tråkigt med hunden, men alltid roligt med valpar! :D
Tja.. jag upptäckte när jag pluggade att jag pluggade som bäst på nätterna, eller sen-sena kvällar iaf. Då är det tyst, alla sover, ingen telefon som stör eller sånt.. då är jag som effektivast
Fast det är rätt gött o sova oxå. Känns inte normalt att vara halvdöd till kl 11 även om man lagt sig kl 24.
På kenneln som Boman är ifrån, så har de en annan supergo hund (en American Akita). Han heter Dealer, och han har precis blivit pappa till en kull valpar. Vi var lite sugna, men jag tror att vi hellre väntar på valpar efter Bomans dotter Shima.
Nickes: Har hört att det är vanligt att genomgå någon slags identitetskris när man byter namn. Namnet är mer personligt än vad man tror.
Addiz: Vill du även ha lite röda vinbär kan du kika färbi här också. Vi har två buskar som behöver plockas av.