Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
tezz - håller med linum - INGEN kommer att märka det! Jag och min kusin (som har samma skostorlek och valt likadana skor) funderade först på att ha samma skor men hennes blev totalförstörda på hennes dag för 3v sen för att det regnade så. Så tezz, jag tror inte att någon kommer att bry sig...
Godkväll i stugan
Idag har det verkligen varit en slappardag och jag har nog sovit till och från hela dagen. Och jag som skulle bröllopsplanera hela dagen. *Skriker aaahhhh*
Igår var det en del spring på stan. Verkar helt hopplöst att hitta vita skor i min storlek. Får ta en sväng i bröllopsaffärerna också. Annars får det bli de skorna med resårband över foten.
Igår kväll var vi hemma hos vänner på grillkväll. Var inte hemma förrän fyra-halvfem, så det är inte konstigt att jag är trött idag.
Nu börjar jag på allvar oroa mig för att det inte hinner bli någon sommar till den 18 aug.
Ang präster från annan församling så tror jag att det är så att man inte behöver betala dem för tjänsten. Men däremot kan man få betala milersättningen. är lite osäker. Tror att det gäller samma sak med vigselförättare.
Tezz: Säger som de andra; INGEN kommer att se fläckarna på skorna. Dessutom kommer skorna troligtvis förstöras litegranna redan på kyrkobacken till kyrkan. Gruset är inte skoklackars bästa vän.
Nickes: Låter som att du verkligen har laddat ur. Måste ändå vara himla skönt. Antar att kroppen vill ta igen sig efter all stress.
lykke: Låter som att du haft en skön helg. blir lite avundsjuk. Vill också åka och spaa.
Tezz: Såg en hel del vita "brudväskor" på stan för priser mellan 170kr - 200kr. Åhléns hade några varianter att välja på.
Linum: Glömde ju fråga dig sist om du vet hur man dansar vals?
Carma: Ja laddat ur har jag nog gjort, tyvärr på kanske lite för negativt bara. Kan berätta mer i ett mail, har inte lust att skriva här.
Ni som diskuterade smycken några sidor bak i tråden har ni kikat här: www.marleneofsweden.se/
Där fanns mkt snyggt tycker jag!
Jag vet att folk inte kommer att titta på mina skor, men jag tycker ändå att det är tråkigt att det blivit lite fläckar på helt nya oandvända skor! :) Carma: tack för tipset, måste åka o kolla så väskorna!
Sambon har två högerfötter o de har gått trögt med valsen, men plötsligt ida dansa han jättebra! Vi ska nog va redo för forts kursen om 1 vecka!
Lykke: hur va gessle?
Förresten, tro det eller ej, vår BT tråd (fikasugna) va med på tv idag!! På uppdrag granskning! Ha,ha! Det handlade om präster och nån undersökning de gjort på BT... Så syntes vår tråd i bakrunden!
Tezz: Oj måste kika om det går i repris!!!
Aha.. kikade på det på webben, intressant!!
Såg våran tråd i bakgrunden!! Vi låg överst!!
Tycker det är konstigt att jag missat den där enkätundersökningen de gjorde
oj skrev inte klart :-/
... undersökningen de gjorde om bröllopspar, så mkt som man hängt här borde man ju sett den tycker man!