Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
nu ska jag strax gå hem,... bara 25 min kvar...
MissP: Ska du vara ledig nästa vecka?
MissPhoenix - Men det är inte bara det, verkar inte funka i restaurangen som vi trodde.
tezz- japp nästa vecka är vikt åt "ledighet".. Eller ja, jag jobbar 4,5 timma imorgon också men sen så.....
jag tycker det är sviiiinjobbigt med alla som tjatar... Dom gör mig mer nervös än vad jag egentligen behöver vara...
MissP: Det kanske är dom som är lite nervösa? Jag ringde och pratade med min morsa i onsdags och då sa hon helt plötsligt "Ja, nu är det inte långt kvar, jag börjar ju bli nervös!!!" Hehehe...
En intressant länk som spårat ur litegrann... www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2413547-2.html
Tezz- ja kanske är det dom som börjar oroa sig och vill att vi ska bli nerviga också. En sak att stryka från listan är iaf skjorta till lilleman, min mamma hade varit och köpt en till honom så nu slipper jag det. Fast, när jag provade den på honom imorse så sa han "annan skota mamma..." Han ville inte ha den
Mycket intressant tråd men jag tappade engagemanget där..
Dags att gå hem! kram på er- jag tittar in imorgon igen!
Hej då MissP! Ha en trevlig kväll!
Jaha... då var man själv här igen... *visslar*
Går strax hem jag me.... det gott tjejer!
*vink* *vink*
Hihi! Har inte gått riktigt än! *ler*
Nått för er tjejer kanske?
www.tradera.com/auction/auction.aspx
*fniss*
hej vänner
tack för igår. fantastiskt trevligt.
nides- suverän lägenhet. god mat. tänk att vi kan prata såååå mycket. grannarna måste ha undrat...
carma- kul att du förlöste mig eller hur det nu var
bauti- om man är lerumsbo kostar det inget. hur det är för utomboende vet jag inte tyvärr.
asia spa var underbart. ljuvligt!
ser fram meot nästa fika. snart! vi borde åka bort en helg så vi verkligen får prata av oss på riktigt!
bauti- kan jag hjälpa dig- säg till!
i morgon är det Gessle. hoppas det inte regnar för mycket.
nu väntar thai-mat och rosé på balkongen
addi-vinbären väntar på dig