• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

Nu har jag beställt smycken... hoppas det blir bra! Bara det att jag får vänta typ 2 veckor innan de kommer för nästa leverans sker inte förräns den 30:e... *väntar med spänning*

• Puman-prinsen

Jag har JÄTTE problem!!! En av gästerna som tidigare har sagt att hon kommer har hört av sig nu att hon inte gör det!!!

Och prata precis med restaurang ägaren som sa att bordplaceringen som vi hade pratat om inte funkar. Så hur fan sk jag göra nu?!!
    Allt blir bara fel!
    Lust att släga allt åt helvete!! gud vad trött jag blir på allt som har med bröllop att göra!

• MissPhoenix

ja den där extra gästen blir jobbig!! Idag fick jag bonus av min chef vet inte varför bara...han är bra knepig...

SÅ ikväll efter jobbet blir det hem och hämta lilleman och min mamma och sen till Ikea och köpa dom sista dekorations detaljerna.

Adressen till vår fotografs hemsida: www.danung.com/bth/ida/mf.html
    hon håller på att utbilda sig till f-graf.

• MissPhoenix

puman - jag hoppas verkligen inte att någon av våra gäster får för sig att hitta på något sådant - inte nu. Vi har haft tillräckligt med vänner som ska komma, sen inte, sen ska, sen inte, sen ska med sällskap, sen inte....Sååå trött på veleri så sista gången sa jag till min s.k. vän att "beskedet du ger nu är det slutgiltiga"... DEt innebär att hon inte kommer.

• Addiz

MissP: hon verkar ta fina bilder.. Hon är inte så dyr då eller?

• Puman-prinsen

MissPhoenix - Visst är det jobbigt!!
    Som det ser ut nu så är hela häftet helt fel! vet inte alls vad jag ska ta mig till??!!!

• MissPhoenix

Vi betalar 3000:- för både fotograferin (hon är med hela dagen från frisör - fest) och videofilmning av både vigsel och fest som dom sen redigerar ihop till en film med musik och dyl. Vi får även alla bilder på en CD. Nu känner vi ju dom så dom är bjudna på bröllopet ändå och kommer att bo hos oss - men annars tar dom 6000.

• MissPhoenix

puman - har ni tryckt ut ALLA häften? För är bara orignalet fel så är det ju bara att göra ett nytt och sen kopiera upp det.

• Puman-prinsen

MissPhoenix - Vi har tryckt upp ALLA!
    Håller på att binda ihop dom nu...

• MissPhoenix

puman - aj då! då kanske det blir som för min kusin där gästpresentationen inte alls överensstämde med placeringen Fast, vi hade ganska skoj med att försöka list ut vem som var vem....

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4