Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Våran tråd, i TV?!?! Oj då! :D
Ja, just det. Det var det jag skulle berätta för er. Sambon såg vår tråd på TV.
Nickes: Det var reprisen som var idag. Sambon såg det häromdagen.
Jag såg det på webb-TV nu! Hi hi! Min sambo tycker jag är lite konstig... ;)
Gokväll på er! Kul med lite action här även på en lördagkväll!
(om nån är kvar nu förstås)
Jag är kvar! *vinkar*
Allt OK med dig Nickes? Läste ditt tidigare inlägg, men har inte tillgång till min jobbmail just nu...
Det blir aldrig som man tänker sig...
As Sarah Parfitt, 34, married Andy Holtom, 31, at Holy Trinity, torrential rain caused a stream next to the church to swell and burst its banks, sending filthy brown water churning towards the church building. They were confronted by floodwater on stepping out for photographs, and, after calling the fire service, were told to stay put. The new Mrs Holtom said: "When I imagined my wedding day as a little girl, I always thought it would be sunny and totally perfect - I had no idea it would end up like this."
(från The Guardian om det kassa vädret idag)
Hej Addiz!!
Jodå det är väl ok överlag om man säger, vart lite mkt av allt bara. Känner mig utmattad. Blärk. Förklarar mer i ett mail, har inte skrivit nåt än!
Kan du bara läsa din jobbmail på jobbet eller har du en sån där digipass eller vad dom heter? N har en sån så han kan kika på mailen hemifrån! han jobbar ju oxå på det där stora företaget fast den delen som gör dom större av dom.. hmm hehe om du fattar
He he, jag förstår vad du menar, men mitt företag gör också stora saker ;) Systerföretag till N's företag skulle man kunna säga, om jag fattat rätt...
Jo, har digipass, men orkar inte logga in. Om du vill maila kan du maila till mittförnamn.mittefternamn@gmail.com också... Nackdelen med den adressen är att den kan jag aldrig läsa när jag är på jobbet :(
Stora lastande saker tänker jag på
Ok lägger till den adressen i min lista men orkar inte mailan nu, gör det sen eller imorgon eller nåt.
Har du semester nu?