• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

har kommit på en sak - jag är livrädd för att skriva ned allt som står på min mentala lista på papper - för jag är rädd att glömma något. Ni hör ju hur dumt det låter!!!

• MissPhoenix

här med.... och jag ska ju till landet och klippa gräs

• MissPhoenix

ho ho....var är ni allesammans?!?!?

• TezzAmore

Hej Tjejer!

Här regnade det bara en kort stund, så det ska nog klarna upp sen!

MissP: Förstår att du är förbannad på J! Jag hade blvit det om min sambon blåst 3500 kr på en kväll!!!! Galet!

Sitter just nu med etet par blöta strumpor och mina brudskor... Kallt om fossingarna nu! *brrr* Hoppas att det hjälper!

Ha en trevlig helg tjejer! *kraaaaam*

• MissPhoenix

tezz- ingen hippa idag

• Nickes fru

Godmorgon säger den late som inte steg upp ur sängen förrän kl 11 idag. Vet inte vad det är med mig jag orkar bara itne gå upp ur sängen på morgnarna, ligger där apatiskt och glor i taket. Lilleman drar mig i håret och jag glor vidare. Kanske har det varit för mycket de sista veckorna.

Morrar oxå åt regnet. Löjligt att det är fint väder på fredagar och söndagar men varenda lördag regnar det ju!! Tänker inte molnen på alla brudpar????

Miss P: Jag hade oxå varit sketa-arg på mannen om han bränt så mkt pengar!

Miss P igen: Längre bak skrev du (tror jag det var) nåt om nån foundation som var både som underlag och som foundation.. vad är det för nåt??
    Och vad är MAC? (tror jag ni skrev??

Stora kramar från Hising Island!

• MissPhoenix

Nicke - japp en foundation som är både dagcreme och foundation blandat. Alltså en väldigt lätt och inte jättetäckande foundation som ändå återfuktar. Från MAC - tror den hette Select Teinte.... MAC säljs inne på Åhlens City brevid MUS och parfymeriet.

• TezzAmore

Hej igen!

Tog på mig ett par vita tjocka fuktiga strumpor, gick omkring i ett par timmar med mina brudskor... allt kändes bra tills jag plockade av mig skorna igen. Det har blivit fläckar på skorna!!!!!! Verkar som att tyget inte tål vatten!!!!! *hjälp* Kan man kemtvätta ett par skor???? Tur att klänningen är lång och de flesta fläckarna är på baksidan där hälsenan är.... *suckar*

Nu skiter jag i detta... åker till Las Vegas och gifter mig istället! Följer ni med tjejer?

• Linum

Tezz: Ingen, och då menar jag INGEN, kommer att se om det är fläckar på dina skor. De kommer ändå att bli smutsiga med en gång på bröllopsdagen. Mina är ju begagnade, så de är redan skitiga.

Lugn och fin

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4