Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Jaha. Så var det lördag igen då. Och självklart regnar det... *morrar åt molnen*
Undrans vad man ska spendera dagen med? Kanske ta en tur till Trollhättan och gå på Fallens Dagar. Får se.
Godmorgon på er allihop i alla fall!
Mornings. Lyssnar på ring så spelar vi o solen skiner i Mjölby.
Jag skall på Gessle idag.
lykke: Vad gör du i Mjölby?
Satt och gjorde ett schema över dagen B. Blev inspirerad av lykke till det. Vad mycket det är man ska göra!
Har lagt till en halvtimme på varje aktivitet ungefär så att tiden inte tar slut mitt i alltihop.
Vi är för övrigt hemma både 11/8 och 25/8. Spikat och klart!
Godmorgon darlings!!
Sitter på jobbet och filurar....BARA 4,5 timma kvar..SEn är jag en FRI kvinna - eller ja, när jag sen är ledig ska alla mina bröder + päron och lilleman klippas. Och en tärna och en annan kompis... Så jag har ju ändå att göra. + allt det där lilla extra. Men ikväll åker vi till landet så att jag kan fixa det sista med vigselprogram, festhäfte och hitlerschema till personalen..
Annars är jag tokarg på J! Firmafest igår- chefen betalar och ändå på något vänster har han blåst 3500.... Pengar som definitivt hade kunnat stoppas i andra hål... Annars imorse frågade han om jag var jättearg och bad om förlåtelse för att han spenderat så mycket pengar. Määääh- va hjälper det att be om förlåtelse när pengarna är slut???
Jag skall också göra schema över dagen B - ikväll när all jobbstress har lagt sig!
Linum- tack för hjälpen med mitt program. Det känns så mycket bättre att dt finns luft i tidsplaneringen. Jag skall ringa frisören på måndag om hon är tillbaka från semestern o lägga frisörtiden tidigare..
Lykke- bättre att gå upp lite tidigare än att stressa - för då blir det inte bra. Och ofta känner frisören av stressen och kanske försöker skynda på och så blir det tokigt i slutänden.
God morgon tjejer!
Idag ska vi åka till Emilios och boka kläder till m2b och två av hans best men. Ska bli gött att kunna bocka av lite.
lykke: jag tänkte komma förbi hemma hos dig imorgon på dagen nån gång, passar det? (Och om det inet regnar för mycket ;)
Addiz- visst är det skönt att kunna bocka av?? Min lista växer sig bara längre och längre Fast, jag var på ikea igår och fick köpt det sista så nu är allt till dekorationen klart! *stryker på sin mentala lista*
ja det var kanonbra att få vinklingar på mitt schema o lägga till tid.
Addiz- vi är hemma till ca 1730 idag. Det regnar inte ännu men det hänger i luften- ring o kolla.