• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

God morgon tjejer!

Jag fattar inte va tiden går fort... Känner mig helt hispig!!!! *Hjälp!*

Igår var vi hos bestman och tärna och pratade igenom vigseln osv. Sambon och jag kom med förslaget att bestman skulle ha en fickplunta med sig så vi kunde sippa lite innan vi går in i kyrkan... Hahahaha! Skulle behöva en fickplunta nu!! Hehhehehe!

• TezzAmore

MissP: Ang. blåsor, vet inte om det är ett bra sätt, men jag hade nog stuckigt hål på blåsorna så torkar de liksom upp lite snabbare... tror jag!

• Ab fab

god morgon
    lugn o fin morgon på landet. ingen storm ännu över sörmland.

addiz- kul att du tittade förbi. hade du bra hos carma?

• Ab fab

miss P- ang blåsor. Något som läker snabbt är saltvatten. det torkar ut. funkr inte det så försök med hydrocortison från apoteket

• Puman-prinsen

God morgon tjejer! Vilken härliga morgon vi har

Nides - Vi ska ha graverard tårspade och sidan band som runt skaftet. Du kan köpa fina och inte så dyra på tex guldfynd.. Våra är beställda från Spanien.

• MissPhoenix

Slänger in ett litet godmorgon. Kommer inte ha jättemöjlighet att titta in här under veckan då vi kommer att vara hemma och datorn hemma funkar sisådär.
    kram på er

• Carma07

Godmorgon från en supertrött tjej. Hade jättesvårt (och har fortfarande) att vakna till.

Addiz: Kul att du tittade förbi och tack för att jag fick mindre att rensa.

Imorse blev sambon ruskigt trött på mig. På morgonkvisten så drömde jag att mitt täcke var fullt med spindlar och i panik slängde ner det på golvet. Efter tag blev det kallt så jag kröp in till sambon under hans täcke. *mysigt* Efter tag så drömde jag att hans täcke var full med spindlar och slängde även ner hans täcke i panik på golvet. Jens vaknar och frågar vad jag håller på med. Jag säger att täckena är fulla av spindlar. Sambon säger; men ge mig mitt täcke. Ja, men då får du gå runt och skaka täckena först. Sambon blir jätteirriterad på mig och säger; Men sluta larva dig och ge mig mitt täcke. Ja, det var bara att vakna till ordentligt och plocka upp täckena igen. Hihihi. *fniss* Jag blev nog attackerad av för många spindlar i vinbärsbuskarna igår.

• TezzAmore

MissP: *svarar med en godmorgon kram!*

Carma: Hu, vilken hemsk mardröm!! Jag absolut HATAR spindlar!!! *bläää*

• Carma07

Tezz: Jag hatar spindlar och hittade några stycken i går i vinbärsbusken. Antagligen därför som jag hade märkliga drömmen.

MissP: Jag känner igen bröllopspaniken jag hade häromnatten. Kunde absolut inte sova och satt uppe halva natten och skrev listor.

• Addiz

Carma: vilken jobbig dröm, vi pratade nog alldeles för mycket om spindlar igår *fnissar*

MissP: andas djupt, in, och ut, in, och ut... ;)

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4