Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Carma- stackarn att bli väkt av dig p det sättet
Idag har vi stora bordsplaceringsdagen. Eller gruppindelsningsdagen kanske man skall säga. Nu skall vi hitta den perfekta, ultimata indelningen... suck... va fan sätter man svärmor....
Är det nån mer än jag som känner att nu går tiden alldelles för fort??? *räcker upp en hand* Jag önskar att jag hade semester veckan innan... förstår inte hur jag ska hinna med allt! Igår satt vi och började skära till tyllet till rispåsarna... idag ska vi in till stan och köpa papper till festprogrammen! Åh, nästa vecka är det sista OSA! Än så länge är det 11 personer som inte sagt till...
Nån som förresten vet var man kan få tag på snygga sjalar? Hmm... svårt att beskriva vad jag är ute efter ... Kika på denna bilden. Titta på tärnan... nått sånt är jag ute efter till mina tärnor! Nått blått eller nån annan färg som passar till mörkblått... och så kanske en vit till mig! Nån som sett var man kan få tag på sånt?
bp2.blogger.com/_MmbAb5gX_ZA/RlExWNA7I2I/AAAAAAAAAFA/4l2vXEq0GjQ/s1600-h/P5190053.JPG
Tezz: ser ut som en "pashminasjal"... Borde man kunna hitta på Wedins, Åhlens eller nåt annat ställe med accessoarer..
sjalar... hmmm... jag tycker jag har sett en del men nu kan jag inte komma ihåg. Jo Medero i Viktoriapassagen tror jag hade.
Annars kanske du kan fråga Nibla vart hon/tärnan hitta den?
Addiz: Hmm... Wedins känns som en bra affär att börja i! Jag behöver nämligen också en liten väska! Tack för tipsen!
Hmm... vänta lite... Wedins är väl en sko affär?? Jag tänkte plötsligt på Wassens... de har ju lite allt möjligt! Ja,ja! Det löser sig nog!
wasséns hade rea förra veckan på skor o väskor. massa bra fynd. jag köpte ny hatt där- guess- till halva priset
Tezz: Säg till när du hittar någon. Vill nämligen ha en till den fina klänningen jag har köpt. Hade ju räknat med sommar när jag skulle gå på en massa bröllop i år.
Lykke: Tycker det låter som att jag får ta en tur in till Nordstan helt enkelt! Synd bara att jag inte slutar förräns klockan 17... blir så stressigt då!