Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Vart ligger wasséns?
Tezz: Nordstan stänger ju klockan 1900, så du får iaf lite tid på dig.
Wasséns har två i Nordstan (en ny brevid Papeterian) och sen den stora butiken som ligger på Korsgatan- nedanför Buttricks. Där var jag- den har störst utbud
lykke: Aha, det var den i nordstan som jag var i häromdagen och hittade brudväskor. Tyvärr ingen rea på dem. Något dyrare än vad Åhléns var.
Idag blir den stora matdagen. Det blir till att leta efter catering och leta recept.
Tezz: Var du iväg till tygaffären i Skene? Fanns det mycket att välja på?
Finns det några ullareds/gekås-veteraner här inne? Undrar när det är bäst dag och tid att åka.
Addiz: Vad var det cateringfirman heter som du tipsade om igår?
Carma07 - Svårt att säga iblan vilken som är den bästa dagen för Ullared. Kanske inte samma dag som folk har fått lön eller barnbidrag. Men annars så klarar man sig ganska bra.
Håller på med min check lista nu,, är så rädd att missa nåt?!
Carma: matrasten, kolla www.matrasten.se/
Jag har åkt till Ullared några gånger, men om man åker tidigt, så att man är där när de öppnar (typ 8) så spelar det egentligen inte någon roll. Min kompis var där en lönehelg, men hon gick in vid 8, och ut vid 12 (3 timmar kan räcka om man har en lista och är lite effektiv). Men typ efter 12 så börjar det bli väääldigt mycket folk överallt...
Tezz: Wedins har ju typ väskor, halsdukar, scarfs, sjalar, smycken etc... (iaf den i Nordstan)
Och då skulle det ju vara: "(typ 8 )" istället för den söta smileyn ;)