• Svar på tråden September 2007 Nr 4
  • MrsMe

Fick en smärre chock idag när jag insåg att det inte var så lång tid kvar!!

• lottentotten

Hindersprövningen inskickad

Och så har jag varit ytterligare ett varv i stan och frågat efter pris på ring, hmmm, varför ska man komma påden dyraste idéen...

• majsanna

Hinderprövningen inskickad även här.
    I övrigt känns det lugnt. Vet inte riktigt vad jag ska pyssla med nu. Allt som är kvar är sådant som inte går att göra nu.
    I morgon ska vi äta provbakelser för att kunna bestämma innehåll i bröllopstårtan. Päron eller hallon väljer vi mellan.

• September mys

av päron och hallon så skulle jag välja hallon

• majsanna

Bakelserna står i kylen just nu och väntar på att jag ska komma hem från jobbet. Hoppas M2b kan hålla sig så att de inte är uppätna när jag kommer hem

• lottentotten

Sådär, nu är diamanterna till ringen beställd Hade riktig beslutångest innan, det finns ju så mycket fint, och alldeles för mycket dyrt!

Har också fått tillbaka hindersprövningen, trodde det skulle ta någon vecka eller två men det gick på två dagar!

• September mys

vi skickade in både hindersprövning och namnändring samtidigt... va det fel??
    fast hellre ett papper förmycket än ett förlite *hehe*

• lottentotten

Septembermys: Det var inte fel! Antingen gör man så eller så lämnar man namnändringspappret vid vigseln. Eftersom vi inte har enats riktigt ännu så får vi lämna det vid vigseln *S*

• September mys

*phuu* så bra då behöver jag inte oroa mig för det
    häftade ihop papprena så båda kommer fram *haha*

• Eriks tjej

Hämtade min klänning idag! Och m2b hittade kläder samtidigt, så nu är det fixat!

Svar på tråden September 2007 Nr 4