• Svar på tråden September 2007 Nr 4
  • September mys

hejsan, nu hittade jag hit också
    vi har skickat första halvan av inbjudningarna nu och andra halvan ska läggas på lådan i kväll

• September mys

ang bröllopsresa så har mitt pass gått ut så vi väntar med bröllopsresa tills mitt nya kommer så resan blir nog av nästa vår... men vi har inte lyckats bestämma oss för vart vi vill åka, finns ju så många vackra fina trevliga shoppingvänliga soliga upplevelsefulla plantser

• lottentotten

Vi har precis fått offert från ett av resebolagen som vi pratat med, dem blir det inte! Puh! Liiite väl dyrt, nog för att det är en bröllopsresa men jag kan gärna bo på tvåstjärniga hotell ändå. Det verkade dem inte ha fått med sig...
    Vi måste åka i oktober för sedan åker jag iväg till Norge och jobbar där från nov-maj och då blir det mycket svårare att få ledigt (och så vill jag inte ta ledigt så lång tid)

• Höstbrud-07

Nu har vi precis postat alla inbjudningar! Känns helt högtidligt!

• majsanna

Vi ska posta inbjudningarna i morgon. Spännande tycker jag!

• ErikssonOVollmer

Hejhej här e en tills om gifter sig i sep, närmare bestämt den 8:de.

Mina kläder e klara, tärna o näbbarnas kläder lika så. Maten är bestämd, inbjudningarna är skickade o nästan alla har redan svarat. Har gjort en preliminär bordsplacering, bokat frisör o florist. Känns lite som om det bara e sambon som har allt på "sin" lista kvar
    Hihi när det blir mer att göra när det närmar sig lite mer.
    Ohh ja förresten ringarna är beställda oxå. Vigselförättare är bokad, tält till festen likaså.
    Sen var det nog inte mer tror jag

• Billa

Nu är jag oxå här!!

Senaste nytt: Inbjudningarna är ännu inte ute då min kära sambo som har ansvar för dessa inte gjort klart dom. Snart tar jag detta i egna händer...dom MÅSTE ut nu!

Har fått en idiotisk men fin idé till dukningen. Jag ska virka gula rosor som jag kommer ha som servettringar på oranga servetter! Blir skitsnyggt men jag ska ju sitta å virka dessa 70 rosor oxå! 11 är klara! Efter bröllopet kommer jag använda de rosor som finns kvar till en babyfilt till framtida familjemedlem!

• September mys

cool ideé Billa att dekorera en babyfilt av rosorna

jag har fortfarande inte postat de som ska postas (pga av att jag ej köpt frimärken) men redan har en tackat ja

• MrsMe
    Min vigselring är klar!!!!
    Den är tillverkad av en väns pojkvän (ska erkänna att jag var lätt skeptisk när förslaget kom men nu tror jag inte att jag kommer att ångra mig!!)
    Stenarna är specialimporterade från Israel only for me!!

Jag ska få se och prova den på söndag över en bit mat. Sen har min vän sagt att hon kommer att förvalta den åt mig tills vigseln, jag kommer INTE få ha den hemma *fniss*
  • lottentotten

Vi har äntligen lyckats bestämma vem vi ska ta catering ifrån och vad vi ska ha att äta. Har också hittat en dam här i närheten som gör billiga tårtor så jag funderar nu skarpt på om vi inte ska hoppa över vårt tårttema och istället köra vanliga hederliga bröllopstårtor, känns vettigt när vi kan spara över 3000:- på det.
    Har också bestämt hur min vigselring ska se ut så nu ska jag bara se var jag kan göra den, och göra om min förlovningsring lite i samma veva.

Svar på tråden September 2007 Nr 4