• Svar på tråden September 2007 Nr 4
  • mr&mrs

stavade dock fel på min egen signatur .. mr&mrs ska det ju vara! ;)

• MrsMe

Träffade min blivande ring idag
    En kompis pojkvän gör min vigselring och han gör det bra! Men den blir FET ( =stor, bred, maffig, imponerande)
    Det behövdes bara göra små justeringar och sen ska han lämna iväg den för steninfattning med 3st prinsesser. *kär*

• lottentotten

Jag är också här
    Har tittat på ring idag och också bestämt hur den ska se ut. Ska göra om min förlovningsring lite, den är rätt bred med en liten diamant i kanten, ska sätta in en röd diamant i stället i en fyrkantig fattning imitten och så blir det en smal "traditionell" alliansring med ca 13 små diamanter i Fast jag får nog plocka bort några om jag ska hålla mig inom budget...
    Och så var vi och träffade fotografen i måndags, ett cateringföretag i tisdags och så ska vi träffa ett till cateringföretag på måndag. Det går framåt!

• vårbrud2008

Igår köpte vi M2B´s kläder och det blev en randig svart kostym på Brothers som blev jättesnygg. Det som fattas nu är ev en väst, slpis och skor och skor och fluga till sonen.

På onsdag ska jag beställa blommor och sen är det inte mycket mer jag kan göra förrän i augusti då vi har vårt osa och ska ringa om beställa de exakta siffrorna för mat och tårta.

• fluff83

ska alla åka på bröllopsresa direkt efter bröllopet??? =)

Fuskigt....vill ja också... men eftersom vi önskar oss sponsring till en resa och jobbar båda två så vågade vi inte chansa på vart pengarna skulle räcka eller vad man ska säg...

• mazarinen

Nja vi vet inte om vi åker. Men som det ser ut nej, vi får skjuta upp det.

• Eriks tjej

Vi åker ett par dagar efter bröllopet, ser nästan mer fram mot resan än själva bröllopet!

• majsanna

Vi kommer antagligen åka på bröllopsresa nästa år någongång.

• Blivande fru Eriksson

Jag är också med...

• lottentotten

Vi kommer åka och förhoppningsvis vara borta hela oktober Sitter och väntar på offerter från olika resebolag... Vill boka nu! *S*

Svar på tråden September 2007 Nr 4